Minouk Damen en Janka Dekker stoppen met Marketing4Results
Foodservicemarketing – ‘Na 16 jaar stoppen wij met Marketing4Results. Minouk Damen en ik hebben genoten van alles wat we in die jaren hebben gedaan en bereikt met ons bedrijf, de mensen die we hebben ontmoet en de collega’s waarmee we mochten werken’.
Zo begint het bericht dat Janka Dekker deelt namens haarzelf en Minouk Damen, de initiatiefnemers achter Marketing4Results. Zij gaan stoppen met hun activiteiten voor Marketing4Resuls. Niet omdat de business slecht loopt, want die loopt goed. En ook niet omdat er te weinig kansen zijn, want die zijn er ook in overvloed. Maar eenvoudigweg omdat beide eigenaren het tijd vinden voor een volgende fase. De beslissing betekent ook voor Marketing4Resuts een nieuwe fase.
Betekenisvol ondernemen
Die volgende fase vanuit Damen en Dekker gaat bestaan uit meer aandacht geven aan betekenisvol ondernemen. Zowel zakelijk als privé zijn beiden daar al een tijdje mee bezig, vanuit de overtuiging dat een bedrijf alleen toekomstbestendig is als het in de hele keten een positieve bijdrage op het gebied van milieu, mens en maatschappij levert.
Focusplaza
Het bureau en de activiteiten van Marketing4Results gaan wel door. Zo wordt Trema Foodnetwerk overgenomen door Focusplaza, een netwerk- en adviesgroep binnen retail. Voor de overname van de activiteiten van Marketing4Results en Foodservice Denktank is een intentieverklaring getekend met The Category & Trade Company (TCTC). ‘Ook stopt mijn relatie met Minouk gelukkig niet, want ik kan me geen betere sparringpartner over nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden voorstellen! De vorm waarin we dat doen verandert alleen,’ aldus Dekker.
(In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over de beëindiging van de activiteiten van Minouk Damen en Janka Dekker. Nog geen abonnee? Neem hier een abonnement)
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
John Uffing hoofd winkelbedrijf Boon Food Group
Benoeming - John Uffing wordt per 11 maart verantwoordelijk voor het winkelbedrijf van Boon Food Group. Hij gaat leiding geven aan de acquisitie-, bouw- en vastgoedactiviteiten en zal de volledige winkeloperatie gaan aansturen. Uffing is op dit moment nog werkzaam als algemeen directeur bij Focusplaza. Daarvoor heeft hij 23 jaar bij Coop Supermarkten/Plus Retail gewerkt.
Lees bericht‘AI en robotisering moeten hospitality ondersteunen’
Bijeenkomst – Donderdag vond de bijeenkomst ‘Phygital’ van Trema Foodnetwerk. Het thema behandelde de vraagstukken van de steeds verdere (noodzakelijke) integratie van digitalisering en robotisering in de foodservicebranche. Efficiency en gebrek aan personeel zijn belangrijk uitgangspunten bij de invulling. Conclusie van de dag: AI en robotisering moeten hospitality ondersteunen, maar kunnen de menselijke waarde van gastvrijheid nooit vervangen.
Lees berichtOtto Uijttewaal neemt Focusplaza over
Overname - Focusplaza gaat door op de ingeslagen weg. Het bedrijf is per 15 augustus overgenomen door Otto Uijttewaal. Hiermee blijft het gedachtegoed van de onlangs overleden grondlegger Gerrit Grievink gewaarborgd. Eerder dit jaar nam Focusplaza de foodserviceactiviteiten van Marketing4Results over.
Lees berichtThe Category & Trade Company stapt met M4R in foodservice
Overname - Op dinsdag 4 oktober tekenden de partners van The Category & Trade Company (CTC) en eigenaren Janka Dekker en Minouk Damen van Marketing4Results het contract voor overname. Hiermee breidt The Category & Trade Company haar activiteiten uit naar foodservice.
Lees bericht‘Future-proof’ bijeenkomst van Marketing4Results
Betekenisvol - Onlangs organiseerde Marketing4Results een bijeenkomst van Trema Foodnetwerk met als titel ‘Future Proof’. Plaats van handeling het bedrijf Food Union, gevestigd in het Keilepand, een voormalig opslagpand, in Rotterdam.
Lees berichtJubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies
Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.
Lees bericht