Sourcy Vitaminwater start campagne ‘After the Sip’


Campagne - Sourcy Vitaminwater komt met een nieuwe campagne “After the Sip” en bouwt daarmee voort op het communicatie idee van 2021: “Sourcy Vitaminwater, dát doet wat met je”.

De campagne uitingen beginnen met een uniek standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat daarna zien wat "Dát doet wat me je" betekent. In de kern is dat een goed gevoel en dat kan voor iedereen net wat verschillen van verfrist, energiek, tot vrolijk.

De cross mediale campagne is vanaf 25 juli te zien op TV, online, social, en digital out of home. Stephan van Ee, marketing directeur bij Vrumona: “Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater campagne zet, onder de noemer “dát doet wat met je”, met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal. De campagne draagt daarmee bij aan de awareness en trial van het merk evenals relevante merkassociaties op smaak en verfrissing. Deze campagne gaat de forse groei van Sourcy Vitaminwater verder versnellen”. 

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Horecasector richt platform op in strijd tegen personeelscrisis

Horecaplatform – Partners uit verschillende hoeken van de horeca sector richten gezamenlijk het platform mijnhorecabaan.nl op. Onder andere HMSHost International, Heineken, Coca Cola, Vrumona, McDonald’s, Restaurant Company Europe, Bidfood en Bram Ladage slaan de handen ineen om de nationale personeelscrisis aan te pakken.

Lees bericht


AH, Jumbo, Vrumona en Coca-Cola schaffen plastic handgreepjes af

Samenwerking – In een gezamenlijke boodschap maken Albert Heijn, Jumbo, Coca-Cola en Vrumona bekend dat zij stoppen met de plastic handgrepen op alle multiverpakkingen frisdrank en water zoals deze in Nederland worden aangeboden. De stap leidt tot besparing van bijna 40.000 kilo plastic en maakt meer dan 550.000 kilo plastic beter te recyclen.

Lees bericht

CRS-Vending Towers gewrapt als Rockstar Tower

Activatie – Rockstar Energy Drink is geïntroduceerd en dat moet het land weten ook. In samenwerking met Convenience Retail Solutions (CRS), een onderdeel van Lekkerland, is samen met frisdrankproducent Vrumona een Rockstar Energy Drink Vending Tower neergezet bij een locatie van De Haan Minerale Oliën.

Lees bericht

Rivella lanceert merkcampagne ‘Dat is wel zo lekker’

Campagne - Rivella start een nieuwe merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met 'Dat is wel zo lekker' profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met één slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden.

Lees bericht



Vrumona schudt met Rockstar energysegment wakker

Introductie  - Vrumona voegt vanaf 14 maart een nieuwe ster toe aan haar assortiment: Rockstar Energy Drink. Rockstar is onderdeel van PepsiCo en verkrijgbaar in drie varianten: Original No Sugar, Original en Refresh Tropical Guava No Sugar. De communicatie richt zich grotendeels alleen op de suikervrijevariant, om zo de suikerconsumptie in energy drinks te verminderen.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid