Subway gaat samenwerken met De Vegetarische Slager

Formulenieuws - Subway gaat een samenwerking aan met De Vegetarische Slager. De broodjesformule introduceert een nieuwe, plantaardige Teriyaki Steak Sub, gemaakt met vegan biefstukreepjes van De Vegetarische Slager.
De vegan Sub, die van 4 januari tot en met 14 februari 2023 verkrijgbaar is, is onderdeel van een langdurige samenwerking tussen Subway en De Vegetarische Slager.
De Vegetarische Slager wil van hun plantaardige 'vlees' de nieuwe standaard maken en is met tal van partijen in gesprek om alternatieven aan te bieden voor hun vleesvarianten. Het merk wil dat vleesliefhebbers dezelfde vlees - en smaakervaring hebben met de plantaardige producten. De kook- en zintuiglijke ervaring hoeft volgens De Vegetarische Slager immers niet van dieren komen, maar kan worden nagemaakt. Voor Subway een mooie gelegenheid om klanten de populaire Teriyaki Steak Sub, tijdens Veganuary, in een plantaardige variant aan te bieden. In een reactie op de introductie laat Deniz Safa, Director Regional Culinary & Marketing EMEA, van Subway weten: “Bij Subway vinden we het belangrijk om onze gasten altijd veel verschillende menu-opties te kunnen bieden. Naast de nieuwe, limited edition Plant-Based Teriyaki Steak Sub bieden we dan ook de populaire Steak & Cheese als vleesoptie”. Hugo Verkuil, CEO van De Vegetarische Slager, voegt daar aan toe: “De Vegetarische Slager creëert producten waarbij je op niets hoeft in te leveren. De sappige, vlezige biefstukreepjes zijn de perfecte manier om te laten zien hoe plantaardig én lekker eten hand in hand kunnen gaan."
Bron: Subway/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking
Samenwerking – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd. Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.
Lees berichtFast casualketen SLA opent nieuwe vestiging in Leiden
Formulenieuws – SLA heeft een nieuwe vestiging geopend in het centrum van Leiden. Samen met franchisenemers Berre en Munur opende de fast casualketen de eerste van een reeks nieuwe vestigingen. De formule wil groeien, ook in het buiteland.
Lees berichtDe Vegetarische Slager opent pop-up broodjeszaak op Rotterdam CS
Pop-upstore – Zes weken lang kunnen reizigers en passanten op Rotterdam CS terecht voor een assortiment broodjes en salades bij een pop-upstore van De Vegetarische Slager. De winkel is geopend met de naam ‘Vleesch Centraal’.
Lees berichtToekomstProef zet in op leiderschap bij verduurzamen voeding in de zorg
Zorg - In een bomvolle zaal van de Koninklijk Visio in Huizen vond op donderdag 23 maart de aftrap van ToekomstProef plaats. Dit is een initiatief van St. Eten+Welzijn en een aantal strategische partners om het eten en drinken in zorginstellingen niet alleen beter te maken, maar ook meetbaar duurzamer.
Lees berichtBurger King en De Vegetarische Slager komen met Veggie Pack(t)
Actie – Om de 'Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel' te vieren lanceren Burger King en De Vegetarische Slager de Veggie Pack(t) link. Met deze actie nodigen zij consumenten uit om een pact te sluiten door een veggie-variant uit te proberen van iemands favoriete vleesburger.
Lees berichtHelloFresh gaat samenwerken met De Vegetarische Slager
Samenwerking – Maaltijdboxleverancier HelloFresh en De Vegetarische Slager gaan langdurig samenwerken. Omdat de groep consumenten die minder vlees wil eten groeit, wil HelloFresh vaker een maaltijd aanbieden met een vleesvervanger. De Vegetarische Slager gaat die vleesvervangers verzorgen.
Lees bericht