No Sugar Daddies ontwikkelt gezondere hagelslag
Introductie - No Sugar Daddies introduceert een gezondere hagelslag, verkrijgbaar in de varianten puur en original. De varianten bevatten de helft minder suiker dan reguliere hagelslag. Beide varianten zijn biologisch gecertificeerd en 100% plantaardig.
Lees berichtAH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch
Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag
Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.
Lees berichtMama’s Maaltijden neemt plantaardig merk Vood over
Overname – Mama’s Maaltijden groeit hard, maar wil nog harder groeien. Om de groei verder te versnellen neemt het maaltijdenbedrijf het vegan merk Vood over, dat bekend staat om haar hoogwaardige plantaardige producten.
Lees berichtGerenoveerde Sligro Luik opent 27 februari
Groothandel - Na een grondige renovatie en rebranding wordt op dinsdag 27 februari de Sligro zelfbedieningsgroothandel in Luik (België) heropend. Tijdens de openingsdag zijn er live demonstraties en proeverijen.
Lees berichtILT gaat strenger controleren op naleving SUP-regels
Controle - De ILT (Inspectie Leefomgeving en Transport) gaat cafetaria’s strenger controleren op de naleving van de nieuwe verpakkingsregels, de zogenaamde Singel Use Plastic (SUP)-regels. Daarvoor waarschuwt vakvereniging ProFr, die daarover bericht heeft ontvangen van de inspectiedienst.
Lees berichtDe Beren populairste restaurantketen Nederland
Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).
Lees berichtHelft publiek Huishoudbeurs gemiddeld 24 jaar
Event – “De tijd dat De Huishoudbeurs het domein was van gratis goodies en 50+ huisvrouwen ligt ver achter ons. Van de 25.000 bezoekers die dit weekend naar RAI Amsterdam kwamen, was maar liefst 46 procent gemiddeld 24 jaar.” Dat schrijft de organisatie van De Huishoudbeurs naar aanleiding van het bezoek het eerste weekend.
Lees berichtNaam Markies Catering verdwijnt en wordt Appèl
Catering - Zowel Markies Catering als zusterbedrijven Zo-vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany gaan vanaf vandaag samen verder onder één naam: Appèl. De cateraar uit Den Bosch wil met de naamswijzigingen het merk Appèl versterken en de dienstverlening verdere verbeteren.
Lees berichtSpare Rib Express opent 80e bezorgrestaurant in Gouda
Formulenieuws – Fastfoodformule Spare Rib Express heeft in Gouda de deuren geopend van het 80e bezorgrestaurant. Franchisenemers van de locatie zijn de broers Bob en Niels van der Wende die al drie andere restaurants van de formule runnen. Sinds 2020 zijn de broers al bij de franchiseformule aangesloten.
Lees bericht