Nederlandse hotelgast wil gemak en luxe

Onderzoek – De Nederlandse hotelbezoeker wil gemak en luxe, maar daar niet te veel voor betalen. Zes op de tien Nederlanders heeft het afgelopen jaar in een hotel overnacht. Dit blijkt uit onderzoek van AccorHotels. Opvallend is dat het merendeel (97%) wel ontbijt in het hotel. Bij dat ontbijt worden wel luxe producten verwacht, maar echt luxe ontbijten met champagne is aan de Nederlander niet besteed. Slechts 2% vindt champagne onmisbaar bij het...

Lees bericht

{if '1' == '3'}

Soenil Bahadoer geïnaugureerd als SVH Meesterkok

Horeca - Op 23 november jl. vond in Restaurant de Lindehof ** in Nuenen de inauguratie plaats van Soenil Bahadoer. De patron cuisinier van de Lindehof was op 20 maart geslaagd voor zijn Meesterproef SVH Meesterkok. Ruim 50 gasten, onder wie zeer veel SVH Meesters en chef-koks, woonden de inauguratie bij. Cabaretier en presentator Jörgen Raymann opende het programma en vertelde het fantastisch te vinden om te zien hoe ver Soenil Bahadoer is...

Lees bericht

{if '2' == '3'}

Bakx Foods introduceert snacklijn PUUR!

Fastservice – Inspelend op de trend naar gezondere en duurzame producten introduceert Bakx Foods een nieuwe lijn gemaksartikelen onder de naam PUUR! De producten gaan, volgens Bakx Foods, terug naar de basis van écht vlees, zonder E-nummers, een hoog vleespercentage en Hollandse afkomst. PUUR! bestaat uit twee burgers, een kipfiletspies en een gehaktbal. Rob Steur, algemeen directeur van Bakx Foods: “Met de PUUR!-lijn spelen we in op de wens van...

Lees bericht

{if '3' == '3'}

Foodservice stijgt eerste negen maanden met 1,1%

Cijfers – De foodservicemarkt heeft zich de eerste 9 maanden positief ontwikkeld. Met een groei van 1,1 procent ten opzichte van vorige deed de totale markt het licht beter. De horeca steeg met bijna 2% in waarde. Catering in bedrijven en instellingen blijft het lastig houden en daalde met 1,5%, volgens de meest recente cijfers van onderzoekbureau Foodstep. Oorzaken voor de positieve ontwikkeling zijn het gestegen vertrouwen in de economie en de toename in het...

Lees bericht

{if '4' == '3'}

Brandstore HEB JE EVEN?! opent op Rotterdam CS

Pop up - Deze week opende op Rotterdam Centraal de brandstore HEB JE EVEN?! In deze nieuwe winkel draait alles om de zintuiglijke beleving van A-merkproducten. Twee weken lang delen drie A-merken de winkel en bieden reizigers een zintuiglijke, Aziatische beleving. Rotterdam is de eerste locatie waar HEB JE EVEN?! een tijdelijke themawereld opent. In de pop-up store bereiden koks verse wokgerechten en laten reizigers kennismaken met producten van Conimex,...

Lees bericht

{if '5' == '3'}

Sportsgrain Bar wint Jaarprijs Goede Voeding 2015

Verkiezing - Sportsgrain Bar heeft de Jaarprijs Goede Voeding 2015 gewonnen. De Sportsgrain Bar is volgens de vakjury een opvallend product dat speciaal voor de sportieve Nederlander is gemaakt, in samenwerking met (top)sporters. De Sportsgrain Bar was samen met Alpro Pur'Enjoy, een plantaardige variatie op drinkyoghurt, en Jumbo Gezonde Vleeswaren genomineerd voor de Jaarprijs. Op de website van Goede Voeding kon worden gestemd op de producten. Van de 9000 uitgebrachte stemmen...

Lees bericht

{if '6' == '3'}

Meer grootverpakkingen bij nieuwe Jumbo Foodmarkt

Foodmarkt – De nieuwe Jumbo Foodmarkt in Veghel richt zich niet alleen op de inwoners van die plaats maar ook op de lokale sportverenigingen en kinderdagverblijven. Het assortiment bestaat derhalve niet alleen uit dagelijkse boodschappen en versgerechten, die kunnen worden meegenomen of ter plekke worden genuttigd in het Foodmarkt Café, maar ook uit grootverpakkingen. Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo Supermarkten bij de opening vandaag: “Jumbo Foodmarkt is geen supermarkt,...

Lees bericht

{if '7' == '3'}

De Graaf wint met boerencouscous IKEA Challenge

Wedstrijd – De boerencouscous met groenteballetjes van Anne de Graaf uit Amsterdam is winnaar geworden van de IKEA Food Challenge. Het gerecht komt nu op de menukaart te staan van het Zweedse warenhuis. De IKEA Food Challenge was een online zoektocht naar het nieuwe gerecht dat vanaf begin 2016 op het menu van alle IKEA Restaurants in Nederland staat. Uit ruim 700 inzendingen via Instagram met #IKEAfoodchallenge werden 13 gerechten geselecteerd en beoordeeld door...

Lees bericht

{if '8' == '3'}

Start Up foodora voegt vier wereldsteden toe

Bezorging - foodora, de startup in het bezorgen van restaurantmaaltijden, heeft vier nieuwe wereldsteden toegevoegd aan de lijst van 25 steden waar het bedrijf al actief is, waaronder Amsterdam. Volgend jaar volgen meer steden in Nederland. De steden waar bezorgservice foodora  nu ook start zijn Melbourne, Montreal, Stuttgart en Turijn. In Nederland gaat het de bezorgservice voor de wind. foodora Nederland heeft sinds de zomer het aantal aangesloten restaurants in Amsterdam...

Lees bericht

{if '9' == '3'}

Van Heinde is versmarkt en restaurant ineen

Versmarkt – Den Bosch is een versmarkt en restaurant rijker. Van Heinde is een eetwinkel naar analogie van het Italiaanse gemaksconcept Eataly, waar producten ter plekke gekocht, maar ook gegeten, kunnen worden. Van Heinde werd eind vorige week geopend door burgemeester Rombouts van Den Bosch. Van Heinde is gevestigd in het voormalige Stedelijk Museum van de Brabantse hoofdstad. Initiatiefnemer Casper Schoenmakers heeft de ambitie om Van Heinde te maken tot het â€...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid