Appèl introduceert webapp ‘Oh Appy Day’
Catering – Appèl introduceert Oh Appy Day! Met deze webapp kunnen gasten van de cateraar producten en gerechten bestellen en die direct betalen via hun telefoon of desktop.
Met Oh Appy Day wil Appèl haar gasten extra service en gemak bieden. Gasten houden immers meer tijd over tijdens hun pauzemoment en bovendien is het eenvoudiger voor ze om de lunch af te halen. Wachten bij de counter of kassa hoeft niet meer. De webapp geeft overzichtelijk weer wat te bestellen is. “En door vooraf te bestellen weten onze gasten ook zeker dat ze kunnen genieten van hun favoriete fooditems,” aldus Marloes de Heer - Kleinman, Business Development Manager bij Appèl.
Assortiment
Het assortiment van Oh Appy Day bestaat volledig uit producten die door het cateringteam op locatie bereid zijn. Waar mogelijk is, wordt gebruik gemaakt van lokale en seizoengebonden producten. Te denken valt aan salades, belegde broodjes, (groenten) wraps, soep, breakfast bowls, yoghurt, smoothies, fruitsalades, maar ook guilty pleasures zoals bananenbrood, croisssantjes, muffins of brownies. “Ook bieden we speciale pakketten, zoals ‘Boost Your Energy’ en ‘Eat Your Greens’ met producten die onze gasten weer helemaal opladen,” aldus De Heer - Kleinman.
After corona concept
Oh Appy Day draait op dit moment bij Saxion Hogeschool en Technische Universiteit Eindhoven. De komende weken wordt de app verder uitgerold. De foodordering app is onderdeel van het 'after corona' concept van Appèl: de leukste dag van de week. “Juist nu is die foodbeleving van belang. Mensen zijn minder vaak op locatie waardoor voor sommigen een dagje op kantoor of op school een uitje wordt. Dan wil je iets speciaals dat je op de dagen dat je thuis bent niet eet. Een lunch moet een verwenmoment zijn voor onze gast”, aldus de Heer – Kleinman.
Bron: Appèl/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtLeo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health
Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag
Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.
Lees berichtNaam Markies Catering verdwijnt en wordt Appèl
Catering - Zowel Markies Catering als zusterbedrijven Zo-vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany gaan vanaf vandaag samen verder onder één naam: Appèl. De cateraar uit Den Bosch wil met de naamswijzigingen het merk Appèl versterken en de dienstverlening verdere verbeteren.
Lees bericht