Disneyland Parijs kiest voor Beyond Meat
Samenwerking - Disneyland Parijs heeft Beyond Meat aangewezen als partner voor het leveren van al het plantaardige vlees in het hele resort, inclusief de beide themaparken, Disney Village en Disney Hotels. Bezoekers aan het park kunnen nu voortaan de Beyond Burger, de Beyond Sausage en Beyond Meatballs bestellen.
Het plantaardige aanbod is overal aan een opmars bezig, ook bij de attractieparken. Beyond Jorg Oostdam, Algemeen Directeur EMEA bij Beyond Meat over de samenwerking: “Dit partnerschap met Disneyland Paris is een echte mijlpaal voor ons. Hiermee maken we plantaardig vlees in heel Europa toegankelijker. Nu steeds meer consumenten ervoor kiezen om flexitariër te worden, kijken we ernaar uit om de gasten van Disneyland Parijs te verrassen en te inspireren met ons plantaardige vleesaanbod dat net zo lekker smaakt als traditioneel vlees en kan helpen om een positieve impact te hebben.”
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Beyond Meat brengt nieuwe verpakkingen en Chicken-Style producten
Introductie - Beyond Meat lanceert een nieuw verpakkingsontwerp voor zijn volledige Europese assortiment, te beginnen met Beyond Hack, dat deze week in Nederland in de winkels ligt. De nieuwe trays bestaan voor 35% uit gerecycled plastic, gebruiken minder etikettenmateriaal en zijn beter recyclebaar.
Lees berichtAnuga lanceert beurs voor alternatieve eiwitten
Vakbeurzen - De internationale voedingsbeurs Anuga in Keulen breidt haar portfolio uit met een nieuwe vakbeurs: Anuga Alternatives. Van 4 tot en met 8 oktober staat in Keulen voor het eerst een beurs in het teken van alternatieve eiwitten, van plantaardige innovaties tot gekweekt vlees.
Lees berichtHiphop Kingz opent pop-up restaurant in attractiepark Duinrell
Attractiepark - Festivalorganisator en horecaondernemer Anthony Benjamin, bekend van onder andere Hiphop Kingz en restaurant Nani Noordwijk, heeft samen met attractiepark Duinrell een tijdelijke pop-up locatie is geopend.
Lees berichtAandeel horeca groot in €3,1 miljard omzet dagattracties
Attractieparken – Nederlandse consumenten gaven de afgelopen drie jaar ruim €3,1 miljard uit bij de grootste attractieparken en dierentuinen. De uitgaven per gezelschap bedragen gemiddeld €81 per bezoek, waarbij horeca een belangrijk aandeel vormt. Dat blijkt uit de nieuwste editie van de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen, uitgevoerd door online onderzoeksbureau Multiscope.
Lees berichtEfteling serveert voortaan uitsluitend vegan poffertjes
Attractiepark – In restaurant 't Poffertje in de Efteling worden sinds kort alleen nog vegan poffertjes geserveerd. Het attractiepark heeft de receptuur aangepast, waardoor het beslag volledig plantaardig is. Volgens een woordvoerder, in een reactie aan pretparkwebsite Looopings, is de wijziging onderdeel van de bredere duurzaamheidsambitie van het park.
Lees berichtEfteling zet meer in op duurzaamheid en plantaardig
Leisure – Attractiepark De Efteling zet meer in op duurzaamheid en gaat meer plantaardige producten aanbieden. Zowel op het park als in de hotels en de resorts zijn de komende maanden vaker vegetarische opties te zien. Dat meldt website Loopings.
Lees bericht