Facilitaire dienstverlener ISS lanceert nieuwe campagne

Catering - ISS Facility Services Nederland heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd onder de titel ‘Wat als elke nieuwe werkwereld voelt als…’. Met krachtige beelden, van vuurwerk tot een lange Italiaanse lunchtafel, wil ISS laten zien hoe een inspirerende, gezonde en productieve werkwereld eruit kan zien.
De campagne benadrukt de rol van gastvrijheid, voeding en beleving in het creëren van een werkplek waar medewerkers graag samenkomen. ISS ondersteunt bedrijven met integrale facilitaire diensten, inclusief cateringoplossingen, om die werkomgeving te realiseren.
Onderzoek Werkwereld
Gelijktijdig presenteert ISS het onderzoek Werkwereld 2025, waaruit blijkt dat 96% van de medewerkers het kantoor waardevol vindt, vooral als plek om te verbinden en samen te werken. Uit het onderzoek blijkt wel dat medewerkers per generatie uiteenlopende wensen hebben: van energie en sociale dynamiek (Gen Z) tot flexibiliteit en duurzaamheid (Millennials), kennisdeling en stabiliteit (Gen X) en duidelijke kaders en planning (Babyboomers). Flexibiliteit, beleving en duurzaamheid zijn dus cruciaal bij catering.
De campagne is tot eind dit jaar zichtbaar.
Bron: ISS/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Social Deal kiest voor Vermaat als nieuwe cateraar
Catering - Social Deal heeft cateringbedrijf Vermaat aangetrokken als nieuwe partner voor de verzorging van de bedrijfslunch. Het hoofdkantoor dat gevestigd is in Den Bosch neemt na enkele jaren afscheid van cateraar Hutten.
Lees berichtLunch Bunch haalt groeigeld op en wil uitbreiden
Catering - Lunch Bunch, de sociale cateraar die werk en duurzaamheid combineert, heeft €565.000 aan groeikapitaal opgehaald en wil uitbreiden in Rotterdame en naar Den Haag. De investering komt van het Social Impact Fonds Rotterdam (SIF) en het Impact Fonds Duurzame Voedselketen (IFDV), die hiermee voor het eerst samen optrekken.
Lees berichtCompass Group wil de Vermaat Groep overnemen
Overname - Compass Group, wereldwijd marktleider in contractcatering, heeft aangekondigd de Vermaat Groep over te willen nemen. De Nederlandse horecaspecialist zou binnen Compass opereren als zelfstandige premium speler en haar groeistrategie in Europa voortzetten. Dat meldt Vermaat.
Lees berichtCSU draagt cateringportefeuille over aan Vermaat Groep
Catering - Per 1 juli 2025 draagt CSU haar volledige cateringportefeuille over aan Vermaat Groep. Het gaat om de overgang van opdrachtgevers, lopende contracten en circa 45 medewerkers van ICS Catering, dat sinds 2024 onderdeel is van CSU. Met deze stap kiezen beide partijen voor verdere specialisatie binnen hun kernactiviteiten.
Lees berichtAlbron en Hutten presenteren nieuwe moederorganisatie: Hai
Catering – De fusie tussen foodservicebedrijven Albron en Hutten krijgt een nieuwe naam: Hai. De naam staat voor Hutten Albron Impactmakers. Met Hai willen beide partijen hun gezamenlijke ambitie kracht bijzetten: het vergroten van maatschappelijke impact via eten, drinken en gastvrijheid.
Lees berichtJeremy Vermolen lanceert gezonde Vita Pizza voor jongeren
Catering – TV-kok Jeremy Vermolen en zijn zus, mediaondernemer Ellemieke Vermolen, introduceren de Vita Pizza: een volwaardige, gezonde pizzavariant die speciaal ontwikkeld is voor jongeren. In samenwerking met Innergy Catering, meesterbakker Patrick van der Meer (Uljee) en wetenschappers van Wageningen Universiteit is een product ontwikkeld dat smaakt als een traditionele pizza, maar voldoet aan alle richtlijnen voor een gezonde schoolkantine.
Lees bericht