Grolsch laat Meesterbrouwer klant adviseren


Actie - Winkelbezoekers kunnen voortaan ‘Advies van de Meesterbrouwer’ van Grolsch vragen voor een passend biertje. De bierbrouwer heeft een interactief display ontwikkeld, waar consumenten een Grolsch bier kunnen scannen en advies krijgen van Meesterbrouwer Marc Janssen.

Het display is een nabootsing van een horecabar, waar Grolsch Meesterbrouwer Marc Janssen de rol van barman vertolkt. Klanten die de barcode van een flesje Grolsch scannen krijgen via de display tekst en uitleg over het bier. De display zorgt voor extra beleving in het bierschap.

Door het advies ontdekken klanten niet alleen het diverse aanbod van Grolsch bieren, maar leren ze ook meer over de smaak van het bier. “Op deze manier zijn we in staat om de consument op een leuke en verrassende manier mee te nemen in ons veelzijdige assortiment. Ons doel is om hen te helpen om op de winkelvloer hun keuze makkelijker te maken” vertelt Iris Weelink, Brand Activation Manager bij Grolsch.

De vuurdoop van het display heeft inmiddels plaatsgevonden en de reacties waren enthousiast: “We zijn altijd op zoek naar vernieuwende samenwerkingen die klanten inspireren. Dit display van Grolsch is uniek en vernieuwend en helpt ons bij ons doel om iedere week weer klanten te inspireren”, aldus AH Driessen – Arnhem Schuytgraaf.

Bron: Grolsch/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Grolsch en Qredits gaan horeca financieel helpen

Financiering - Bierbrouwerij Koninklijke Grolsch en kredietverstrekker Qredits gaan samenwerken om horecaondernemers vooruit te helpen als zij daar behoefte aan hebben in deze tijd. De twee bedrijven slaan de handen ineen en faciliteren een speciale kredietvorm voor klanten en potentiële klanten van de Enschedese bierbrouwer.

Lees bericht



Duurzaamste Jumbo vandaag geopend door minister van Defensie

Supermarkt - Jumbo heeft vanochtend het meest duurzaam ontworpen supermarktpand van de Benelux geopend in Goor. De nieuwe Jumbo winkel van ondernemers en broers Tijn en Niek Leussink, is hét visitekaartje van Jumbo op het gebied van duurzaamheid. Diverse duurzaamheidsaspecten zorgen voor een totale BREEAM-ontwerpscore van 90,79%, wat de hoogste classificatie ‘Outstanding’ betekent. De winkel werd geopend door minister van...

Lees bericht

Asahi (Grolsch) introduceert nieuwe hard seltzer Viper

Introductie - Vanaf maart 2021 brengt Koninklijke Grolsch - onderdeel van Asahi - een hard seltzer onder het merk Viper op de markt. Met de introductie van deze licht alcoholische drank wordt ingespeeld op de huidige trend naar licht alcoholische dranken. Bovendien is het de eerste hard seltzer in Nederland die naast blik ook in fles verkrijgbaar is.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid