NTF ontwikkelt nieuwe bestelzuil
Introductie – Een groter scherm, meerdere varianten van de bestelzuil en een ingebouwde scanner. Dat zijn enkele aanpassingen die Next to Food (NTF) in de nieuwste bestelzuilen heeft aangebracht. De nieuwe bestelzuil is zogezegd nog meer te customizen.
Volgen NTF zorgt een bestelzuil voor meer gemak in een horecazaak door de selfservice. Ook is de routing van gasten beter te managen, vooral omdat gasten niet meer in de rij hoeven te staan. Omdat bij een bestelzuil de bestellingen rustiger kunnen plaatsvinden, wordt er ook nog eens meer besteed. Volgens NTF gemiddeld 28% meer omdat gasten meer tijd hebben om de menukaart te bekijken.
Juist in een periode dat goed personeel schaars is, kan een bestelzuil daarom uitkomst bieden. Met het grotere scherm, en door de keuze om voor een enkelzijdige of dubbelzijdige variant te gaan, of te kiezen voor een wandmodel is er niet alleen meer keuze, maar is de bestelzuil ok nog eens beter in te passen in het shopconcept. Ook de ingebouwde scanner in de bestelzuil zorgt voor meer gemak omdat de gasten hierdoor eenvoudig hun kortingscodes of coupons kunnen inscannen.
20 jaar
NTF ontwikkelt en ontwerpt vanuit Culemborg al meer dat 20 jaar soft- & hardware voor de horeca. Van frontoffice oplossingen tot backoffice management.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024
Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...
Lees berichtCafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid
Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.
Lees berichtAandeel online orders in november groeit naar bijna 30%
Analyse - Waar gemiddeld over het jaar de online omzet voor cafetaria’s op 26% ligt, zien we nu dat in november dit aandeel afgerond al de 30% aantikt. Dit percentage is hoger dan november 2022 waar het percentage voor online omzet op 27,6% lag.
Lees berichtOmzet cafetaria’s in maand oktober 2,4% lager
Analyse - In oktober is de omzet met 2,4% teruggelopen ten opzichte van de omzet in september. Vooral de kassatransacties hebben hieraan bijgedragen met een daling van 5,6%, terwijl de online transacties weer zijn gegroeid met 7,3%.
Lees berichtCafetariaomzet 8,4% hoger in 2023 vooral door online
Analyse - De omzetontwikkeling van de cafetaria’s is tot en met september van dit jaar met 8,4% gestegen ten opzichte van vorig jaar. De groei werd vooral gerealiseerd door online dat met 10,5% toenam, veel sneller dan de7,7% groei via de kassa van het cafetariabedrijf werd gehaald. Het aandeel online kwam hierdoor uit op 25%, dat wil zeggen dat nog een derde...
Lees berichtGroei cafetariasector in eerste half jaar stabiel op ruim 11%
Analyse – De groei van de Nederlandse cafetaria blijft tot en met juni dit jaar op 11 procent. Dit blijkt uit verzamelde gegevens via de kassadata van NTF, op basis van 360 cafetaria’s met een gezamenlijk aandeel van 20% in de Nederlandse cafetariamarkt, van zowel de verkopen offline als online.
Lees bericht