Riedel neemt Healthy People over


Overname – Riedel, het bedrijf achter onder meer Appelsientje en CoolBest, neemt voedingsmiddelenbedrijf Healthy People over. De overname is een tweede in rij. Eerder nam Riedel de gekoelde sappen van Hero over. De sappen, zuivelproducten en snacks van Healthy People gaan medio februari over naar Riedel in Ede. Riedel is sinds 2017 eigendom van de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment, dat de frisdrankproducent overnam van FrieslandCampina. De merkportfolio van Riedel is inmiddels aardig gegroeid. Naast de merken Appelsientje en CoolBest van voormalig FrieslandCampina heeft Riedel ook de merken Taksi, DubbelFriss, Extran en Dubbeldrank. Met Healthy People krijgt Riedel naast frisdranken ook snacks en het zuivelproduct Kefir in het assortiment. Oprichters van Healthy People zijn Arjanneke Teeuw en Joost de Bruijne. Zij hebben het bedrijf in 2006 opgericht. Groeistrategie Volgens CEO Bas Boswinkel van Riedel betekent de overname van Healthy People een aanzienlijke versterking van de productportfolio. Vooral omdat het bedrijf heeft laten zien in te kunnen spelen op veranderingen in de markt. Zowel de overname van Healthy People als die van Hero passen in de groeistrategie van Riedel. Bron: @FoodClicks Overname – Riedel, het bedrijf achter onder meer Appelsientje en CoolBest, neemt voedingsmiddelenbedrijf Healthy People over. De overname is een tweede in rij. Eerder nam Riedel de gekoelde sappen van Hero over. De sappen, zuivelproducten en snacks van Healthy People gaan medio februari over naar Riedel in Ede. Riedel is sinds 2017 eigendom van de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment, dat de frisdrankproducent overnam van FrieslandCampina. De merkportfolio van Riedel is inmiddels aardig gegroeid. Naast de merken Appelsientje en CoolBest van voormalig FrieslandCampina heeft Riedel ook de merken Taksi, DubbelFriss, Extran en Dubbeldrank. Met Healthy People krijgt Riedel naast frisdranken ook snacks en het zuivelproduct Kefir in het assortiment. Oprichters van Healthy People zijn Arjanneke Teeuw en Joost de Bruijne. Zij hebben het bedrijf in 2006 opgericht. Groeistrategie Volgens CEO Bas Boswinkel van Riedel betekent de overname van Healthy People een aanzienlijke versterking van de productportfolio. Vooral omdat het bedrijf heeft laten zien in te kunnen spelen op veranderingen in de markt. Zowel de overname van Healthy People als die van Hero passen in de groeistrategie van Riedel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuwe duurzamere verpakking Healthy People

Verpakking - Healthy People kiest voor een nieuw verpakkingsdesign en zet tegelijkertijd een stap richting verdere verduurzaming. De nieuwe huisstijl ontstond nadat onderzoek uitwees dat de oude verpakkingen gezien werd als saai en medicinaal.

Lees bericht






CoolBest komt met nieuwe ‘on the go’ verpakkingen

Introductie – Het Nederlandse merk CoolBest richt de aandacht meer op Out-of-Home (OOH) en komt met de drie meest populaire varianten in een nieuwe ‘on the go’ verpakking. Tegelijkertijd worden ook de drie verschillende CoolBest Smoothies in de 330ml flesjes gelanceerd.

Lees bericht

CoolBest nu ook als ijs verkrijgbaar

Introductie - CoolBest, bekend van haar gekoelde verse fruitsappen, komt nu ook met een ijsproduct:: CoolBest IJs. Het merk start met twee smaken: Strawberry Hill en Mango Dream. De smaken die ook als fruitdrank verkrijgbaar zijn.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid