Subway gaat samenwerken met De Vegetarische Slager


Formulenieuws - Subway gaat een samenwerking aan met De Vegetarische Slager. De broodjesformule introduceert een nieuwe, plantaardige Teriyaki Steak Sub, gemaakt met vegan biefstukreepjes van De Vegetarische Slager.

De vegan Sub, die van 4 januari tot en met 14 februari 2023 verkrijgbaar is, is onderdeel van een langdurige samenwerking tussen Subway en De Vegetarische Slager.

De Vegetarische Slager wil van hun plantaardige 'vlees' de nieuwe standaard maken en is met tal van partijen in gesprek om alternatieven aan te bieden voor hun vleesvarianten. Het merk wil dat vleesliefhebbers dezelfde vlees - en smaakervaring hebben met de plantaardige producten. De kook- en zintuiglijke ervaring hoeft volgens De Vegetarische Slager immers niet van dieren komen, maar kan worden nagemaakt. Voor Subway een mooie gelegenheid om klanten de populaire Teriyaki Steak Sub, tijdens Veganuary, in een plantaardige variant aan te bieden. In een reactie op de introductie laat Deniz Safa, Director Regional Culinary & Marketing EMEA, van Subway weten: “Bij Subway vinden we het belangrijk om onze gasten altijd veel verschillende menu-opties te kunnen bieden. Naast de nieuwe, limited edition Plant-Based Teriyaki Steak Sub bieden we dan ook de populaire Steak & Cheese als vleesoptie”. Hugo Verkuil, CEO van De Vegetarische Slager, voegt daar aan toe: “De Vegetarische Slager creëert producten waarbij je op niets hoeft in te leveren. De sappige, vlezige biefstukreepjes zijn de perfecte manier om te laten zien hoe plantaardig én lekker eten hand in hand kunnen gaan."

Bron: Subway/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit

Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.

Lees bericht



REWE Duitsland opent eerste plantaardige supermarkt

Buitenland – Het gaat om een experiment, maar de REWE Group heeft onlangs in Berlijn een volledig plantaardige supermarkt geopend. De retailorganisatie wil  met de pilot 'Rewe voll pflanzlich' laten zien hoe gevarieerd en hoe groot het plantaardig aanbod is.

Lees bericht

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid