1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn

Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.
1788 Beef staat bekend in de horeca- en foodservicemarkt voor zijn hoogwaardige graangevoerde rundvlees uit Australië, dat onlangs Black Angus geverifieerd werd. Nu kan Jan Zandbergen ook een compleet nieuw assortiment puur Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees leveren, zo laat het bedrijf weten. "We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe Wagyu-lijn te kunnen aanbieden," zegt Kaj Lelieveldt, Sales Executive bij de Jan Zandbergen Groep.
300+ dagen
Het Wagyu-vee ondergaat een speciaal dieet dat alleen natuurlijke supplementen zoals graan, gras en maïs bevat gedurende minstens 300+ dagen. Het dieet verbetert niet alleen de smaak, maar maakt het rundvlees ook voedzamer. Het dieet zorgt er ook voor dat het vlees de bekende ‘Waguy-marmering’ krijgt.
Bron: Jan Zandbergen Groep/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Onderhandelingsresultaat over nieuwe Horeca-cao 2024
Horeca - Vandaag maakten vakbonden FNV Horeca en CNV Vakmensen en werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) bekend dat zij een onderhandelingsresultaat hebben bereikt over een nieuwe Horeca-cao per 1 januari 2024.
Lees berichtToo Good To Go-app krijgt hoge waardering van Apple
Verkiezing – De app tegen voedselverspilling van Too Good To Go is uitgeroepen tot een van de winnaars in de categorie ‘Cultural Impact Award’ op de prestigieuze Apple App Store Awards 2023. Van de 40 wereldwijde finalisten in 10 categorieën is de app bekroond met een award in deze categorie vanwege de uitzonderlijke gebruikerservaring en de diepgaande culturele impact van de applicatie op...
Lees berichtMenuez gaat FrieslandCampina helpen met positionering Chocomel
Samenwerking – FrieslandCampina en Menuez International gaan samenwerking in de herpositionering van Chocomel in de horeca. Chocomel moet het drankje worden in de horeca als het aan FrieslandCampina ligt. Aan marketingbureau Menuez International de taak om dat voor elkaar te krijgen.
Lees berichtOok Horeca Expo in Gent ondervindt druk deelnemers
Horecavakbeurzen – Belgisch leukste horecabeurs is zondag van start gegaan. Het aantal deelnemende foodbedrijven aan de Horeca Expo in Gent lag deze editie iets lager dan vorig jaar. Ook duurt de beurs een dag korter. De Horeca Expo, waar de zuidelijke horecaprofessionals komen kijken, proeven en ontmoeten, ondervindt net als andere beurzen de druk bij de deelnemende leveranciers.
Lees berichtMona Keijzer in gesprek met Amsterdamse horeca
Actie - Mona Keijzer, tweede op de lijst van de BBB, bracht vrijdag, tijdens de Dag van de Ondernemer, een bezoek aan de Amsterdamse horeca. Op deze dag worden ondernemers in het zonnetje gezet en wordt het belang van ondernemers voor Nederland nog eens extra benadrukt. Samen met horecaondernemers gingen Mona Keijzer en KHN in op thema’s, zoals arbeid,...
Lees berichtFrites de Mer brengt ‘vismix’ in puntzakje voor de horeca
Introductie – Frites de Mer wil met een innovatieve vissnack in een puntzakje het borrelmoment meer variatie bieden. De vissnack met een mediterrane twist, moet het Nederlandse horecalandschap “uit zijn (vis)beslag schudden”, zo laten de initiatiefnemers weten.
Lees bericht