1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn


Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.

1788 Beef staat bekend in de horeca- en foodservicemarkt voor zijn hoogwaardige graangevoerde rundvlees uit Australië, dat onlangs Black Angus geverifieerd werd. Nu kan Jan Zandbergen ook een compleet nieuw assortiment puur Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees leveren, zo laat het bedrijf weten. "We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe Wagyu-lijn te kunnen aanbieden," zegt Kaj Lelieveldt, Sales Executive bij de Jan Zandbergen Groep.

300+ dagen

Het Wagyu-vee ondergaat een speciaal dieet dat alleen natuurlijke supplementen zoals graan, gras en maïs bevat gedurende minstens 300+ dagen. Het dieet verbetert niet alleen de smaak, maar maakt het rundvlees ook voedzamer. Het dieet zorgt er ook voor dat het vlees de bekende ‘Waguy-marmering’ krijgt.

Bron: Jan Zandbergen Groep/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Too Good To Go-app krijgt hoge waardering van Apple

Verkiezing – De app tegen voedselverspilling van Too Good To Go is uitgeroepen tot een van de winnaars in de categorie ‘Cultural Impact Award’ op de prestigieuze Apple App Store Awards 2023. Van de 40 wereldwijde finalisten in 10 categorieën is de app bekroond met een award in deze categorie vanwege de uitzonderlijke gebruikerservaring en de diepgaande culturele impact van de applicatie op...

Lees bericht


Ook Horeca Expo in Gent ondervindt druk deelnemers

Horecavakbeurzen – Belgisch leukste horecabeurs is zondag van start gegaan. Het aantal deelnemende foodbedrijven aan de Horeca Expo in Gent lag deze editie iets lager dan vorig jaar. Ook duurt de beurs een dag korter. De Horeca Expo, waar de zuidelijke horecaprofessionals komen kijken, proeven en ontmoeten, ondervindt net als andere beurzen de druk bij de deelnemende leveranciers.

Lees bericht


Mona Keijzer in gesprek met Amsterdamse horeca

Actie - Mona Keijzer, tweede op de lijst van de BBB, bracht vrijdag, tijdens de Dag van de Ondernemer, een bezoek aan de Amsterdamse horeca. Op deze dag worden ondernemers in het zonnetje gezet en wordt het belang van ondernemers voor Nederland nog eens extra benadrukt. Samen met horecaondernemers gingen Mona Keijzer en KHN in op thema’s, zoals arbeid,...

Lees bericht




© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid