1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn

Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.
1788 Beef staat bekend in de horeca- en foodservicemarkt voor zijn hoogwaardige graangevoerde rundvlees uit Australië, dat onlangs Black Angus geverifieerd werd. Nu kan Jan Zandbergen ook een compleet nieuw assortiment puur Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees leveren, zo laat het bedrijf weten. "We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe Wagyu-lijn te kunnen aanbieden," zegt Kaj Lelieveldt, Sales Executive bij de Jan Zandbergen Groep.
300+ dagen
Het Wagyu-vee ondergaat een speciaal dieet dat alleen natuurlijke supplementen zoals graan, gras en maïs bevat gedurende minstens 300+ dagen. Het dieet verbetert niet alleen de smaak, maar maakt het rundvlees ook voedzamer. Het dieet zorgt er ook voor dat het vlees de bekende ‘Waguy-marmering’ krijgt.
Bron: Jan Zandbergen Groep/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Broekhuyzen Horecagroothandel nu officieel Bidfood Noordwijkerhout
Groothandel – Broekhuyzen Horecagroothandel in Noordwijkerhout is zaterdag 25 januari officieel geïntegreerd in Bidfood Noordwijkerhout. Dat heeft de groothandel laten weten.
Lees berichtJan Zandbergen Group introduceert EKO Wagyu X
Introductie – Wagyu rundvlees behoort tot de meest exclusieve vleessoorten. Het vlees is daardoor meestal alleen verkrijgbaar bij de exclusieve restaurants. Jan Zandbergen Group in Veenendaal introduceert nu EKO Wagyu X rundvlees uit Australië dat ook voor de reguliere horeca betaalbaar is.
Lees berichtHorecava trekt volgens organisatie 67.000 bezoekers
Vakbeurzen – De afgelopen Horecava heeft volgens de organisator meer bezoekers op de been gebracht in de Amsterdamse RAI dan de vorige editie. Dit jaar werd de horecabeurs bezocht door 67.000 mensen, terwijl dit vorig jaar lag op 64.000. Daarmee ligt het bezoekers aantal nog net niet op het niveau van voor corona.
Lees berichtHoreca moet scherper kijken naar logistieke kosten
Analyse - Horecaondernemers kunnen het zich niet langer permitteren logistieke kosten te negeren. De kosten voor logistiek nemen de komende jaren naar verwachting fors toe en horecaondernemers betalen daarvoor ongemerkt een hoge prijs. Dat schrijft het FoodService Instituut Nederland (FSIN) in een gezamenlijke verklaring met Topsector Logistiek.
Lees berichtHorecava 2025 met 700 exposanten het grootste horeca event
Vakbeurzen - Maandag 13 januari openen de deuren van Nederlandse grootse horecavakbeurs de Horecava in de Rai in Amsterdam. Vierdagen lang wordt dit de ontmoetingsplaats van de foodprofessionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis verblijven. En – hoewel minder dan voorheen – nog altijd de oriëntatieplaats voor trends, ontwikkelingen en nieuwe producten.
Lees berichtING iets positiever over horeca 2025 dan ABN AMRO
Analyse – ING Research en ABN AMRO presenteerden vandaag hun toekomstverwachtingen voor de horeca in 2025. Opvallend is dat ING iets positiever is dan ABN AMRO. Daar waar ING een lichte volumegroei ziet, voorziet ABN AMRO vooral een toenemende druk in de horeca door oplopende kosten en toenemende concurrentie. Beide banken verwachten wel een toename in het aantal faillissementen in 2025.
Lees bericht