Albert Heijn opent dit jaar 35 Grab & Go-locaties


Foto bij: CNSTRCT

Supermarkten – Albert Heijn is onlangs gestart met een nieuw Grab & Go-concept voor de klant die weinig tijd en snel iets te eten en te drinken wil.

Het Grab & Go-onderdeel is inmiddels bij 15 locaties neergezet en voor het einde van dit jaar volgen er nog eens 20 nieuwe locaties. Het concept, dat volcontinu wordt doorontwikkeld, maakt onderdeel uit van een nieuwe serie die in alle AH-winkels wordt uitgerold.

Klanten kunnen bij Grab & Go kiezen uit verse sappen, sandwiches, fruit, snacks en verschillende soorten verse koffie en afrekenen op het zelfscanplein. Juist omdat zij niet de hele winkel door hoeven te lopen is het letterlijk: Grab & Go, zo laat AH weten.

Albert Heijn speelt met het nieuwe concept in op de consumenten die behoefte hebben aan vers, gezond, snel en makkelijk. De supermarkt denkt daarbij vooral aan de klanten die tijdens werk of studie even iets te eten of te drinken willen halen of onderweg zijn.

De eerste Grab & Go module opende in de Albert Heijn op het Delflandplein in Amsterdam.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albert Heijn gaat inzet servicebalies herzien

Supermarkten - “Albert Heijn heeft nagedacht over de veranderende functie van de serviciebalie, maar hebben we dat goed genoeg gedaan? Nee.”  Dat gaf Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats van AH ruiterlijk toe bij de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht


Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht




AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht

‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’

Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid