Albron opent eerste Anne&Max store


Formulenieuws – Horeca- en leisurebedrijf Albron heeft als franchisenemer vandaag de eerste Anne&Max store geopend in Fresh!, de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. Deze nieuwe locatie is de 17e vestiging van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen wordt de locatie in Leidsenhage  gelijk ook de grootste Anne&Max. Deze vestiging heeft bovendien een aantal nieuwe onderdelen die voor het eerst worden toegepast: een slow-koffiebar, een thee- & koffiekas, een tasting- en demonstratieruimte voor koffie en thee, een verkoopwand met zelfbediening, een kruidenwand, open keuken, parkeerplaats voor buggy’s en een mini Anne&Max counter voor kinderen. Unibail-Rodamco-Westfield werkt momenteel aan de verbouwing van het winkelcentrum Liedsenhage. In het voorjaar van 2020 opent het centrum onder de nieuwe naam ‘Westfield Mall of the Netherlands’. “We zijn enorm enthousiast over het partnership met Anne&Max en Unibail-Rodamco-Westfield. Alle betrokken partijen groeien vanuit dit partnership en daar is het ons om te doen’, aldus Ernest van de Voort, Manager Business Development, Conceptontwikkeling & Marketing. Street brands De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten, zoals The GreenHouse in Utrecht en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’. Het concept Anne&Max is een toevoeging aan dit portfolio. Hiermee zet Albron een volgende stap in de segmenten high-traffic en shopping. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Horeca- en leisurebedrijf Albron heeft als franchisenemer vandaag de eerste Anne&Max store geopend in Fresh!, de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. Deze nieuwe locatie is de 17e vestiging van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen wordt de locatie in Leidsenhage  gelijk ook de grootste Anne&Max. Deze vestiging heeft bovendien een aantal nieuwe onderdelen die voor het eerst worden toegepast: een slow-koffiebar, een thee- & koffiekas, een tasting- en demonstratieruimte voor koffie en thee, een verkoopwand met zelfbediening, een kruidenwand, open keuken, parkeerplaats voor buggy’s en een mini Anne&Max counter voor kinderen. Unibail-Rodamco-Westfield werkt momenteel aan de verbouwing van het winkelcentrum Liedsenhage. In het voorjaar van 2020 opent het centrum onder de nieuwe naam ‘Westfield Mall of the Netherlands’. “We zijn enorm enthousiast over het partnership met Anne&Max en Unibail-Rodamco-Westfield. Alle betrokken partijen groeien vanuit dit partnership en daar is het ons om te doen’, aldus Ernest van de Voort, Manager Business Development, Conceptontwikkeling & Marketing. Street brands De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten, zoals The GreenHouse in Utrecht en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’. Het concept Anne&Max is een toevoeging aan dit portfolio. Hiermee zet Albron een volgende stap in de segmenten high-traffic en shopping. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht


Anne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast  met een avondkaart.

Lees bericht


Smaakchef van Albron wint Overall-prijs Innovation Award 2023

Verkiezing – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2023 zijn maandag bekendgemaakt. Overall winnaar 2023 is Albron met Smaakchef. Smaakchef ontzorgt het zorgpersoneel door de bereiding van de warme maaltijd uit handen te nemen. De winnaar van de Horecava Innovation Award is Uhhmami, culinaire plant based boulions in de smaken Vegetable, Chickenis, Oceanish en Beefish.

Lees bericht

Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid