Febo introduceert de Sinterklaaskroket


Formulenieuws - Febo heeft tijdens de Sinterklaasperiode een uniek product gelanceerd, de Speculaaskroket. De Speculaaskroket is een knipoog naar de oprichter van Febo, die oorspronkelijk als banketbakker begonnen is. De Speculaaskroket is een idee van Amsterdams reclamebureau NATWERK. Naast campagnes voor mooie merken, zijn ze bekend van hun reeks eigen projecten zoals Bacon Hagelslag. Doel achter de introductie is laten zien dat de kroket voortkomt uit pure ambacht. De kroket wordt in een bepaalde hoeveelheid geproduceerd en daarna geldt op=op. Het lijkt allemaal heel vanzelfsprekend zo’n kroketje uit de muur, maar wat Johan Izaak de Borst deed met Febo mag gerust pionierswerk genoemd worden, vermeldt het persbericht. Febo heeft een belangrijke basis gelegd voor de doorbraak van de Amsterdamse kroket. Febo is ooit ontstaan vanuit een echte banketbakkerstraditie en weet vanuit het ambacht hoe de S-vorm is te maken in de kroket. Het bedrijf kan dat ook omdat het een eigen productielocatie heeft in Amsterdam. Febo maakt elke ochtend voor alle 66 locaties de kroketten vers. Bron: Febo

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid