Horecagroothandel Hagu maakt doorstart


Hagu maakt een doorstart met Center Horeca in Eindhoven

Groothandel - Horecagroothandel Hagu in Best maakt een doorstart. De groothandel ging vorig maand failliet, maar kan nu in afgeslankte vorm verder, dankzij een investering van Center Horeca in Eindhoven.

Bekend was dat zich verschillende bedrijven gemeld hadden om de activiteiten van Hagu over te nemen, maar de curator laat weten dat het met Center Horeca in Eindhoven ook daadwerkelijk tot concrete afspraken is gekomen. Hagu belevert met name cafetariaklanten en horecabedrijven in de leisuremarkt, zoals sportkantines. Qua doelgroep en verzorgingsgebied sluit Center Horeca goed aan bij de klantengroep van Hagu. Ook Center Horeca belevert kleine horecabedrijven zoals pizzeria’s, cafetaria’s en kleinschalige horeca in de omgeving van Eindhoven, waar het bedrijf ook is gevestigd.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid