Jumbo Foodmarkt rolt eerste foodservicemodule uit


Foodservice - Jumbo Foodmarkt rolt de eerste foodservicemodules uit naar andere vestigingen. De module diepvries vis, waar de consument zelf diepgevroren vis kan scheppen en in de Foodmarkt in Breda een groot succes is, wordt in een vestiging in Utrecht ingebracht. Foodmarkt heeft veel foodservice-elementen die, in combinatie, of als standalone concept op locaties kunnen worden ingezet. Volgens Gaston Lomans , development manager vers en horeca  van Jumbo Foodmarkt is de diepvriesvis-module bekeken door de warenautoriteiten en is deze veilig en geschikt voor verdere uitbreiding. Foodmarkt is de eerste supermarkt in Nederland die horeca en supermarkt op een grootschalige wijze combineert. Jumbo spreekt van het uitgangspunt:  Make it, Take it en Eat it, waarmee duidelijk is dat alle gerechten als losse componenten kunnen worden gekocht om thuis zelf te bereiden, of de maaltijden als kant-en-klaar product te kopen voor thuis of de maaltijden ter plekke te nuttigen in het restaurant. Volgens Lomans heeft de Jumbo-vestiging in Breda, na correctie van de bestedingen aan ijsjes en ontbijtjes, de hoogste besteding per klant van alle Jumbo-vestigingen. Zo serveert de vestiging 2.000 ontbijtjes van 1,50 en 2.000 softijsjes van een euro per week. Andere hardloper binnen de vestiging is de sushi met 30.000 Japanse hapjes per week. De tweede vestiging van Jumbo Foodmarket staat gepland in Amsterdam. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid