KNVB en Heineken verlengen contract voor vijf seizoenen


Samenwerking – De samenwerking tussen de voetbalbond, de KNVB, en bierbrouwer Heineken wordt verlengt tot 2024. Beide partijen werken al een kwart eeuw samen. Naast de gebruikelijke commerciële activiteiten krijgt de samenwerking de komende vijf seizoenen ook vorm in activaties rondom de wedstrijden van het Nederlands mannen én vrouwen elftal in de OnsOranje Fanzones. Daarnaast gaat Heineken met Heineken 0.0 ook een bijdrage leveren in de verdere uitbouw van de gezonde sportkantine bij het amateurvoetbal. Een eerste verandering op dat terrein is, volgens de bierbrouwer, te zien bij de TOTO KNVB Bekerfinale. Niet Amstel zal daar de boventoon voeren, maar Heineken 0.0. David Lette, Marketing Directeur bij Heineken Nederland: “Het mooie is dat we op iedere veldpositie een rol van betekenis kunnen spelen; wat start bij de amateurverenigingen, waar we onze verantwoordelijkheid steviger gaan pakken op het gebied van verantwoord alcoholgebruik, tot aan de finale van de beker.“ Jean Paul Decossaux, commercieel Directeur bij de KNVB: “Heineken zal de beleving bij de Oranjefans verder versterken en ook breed inzetten op verantwoord alcoholgebruik bij zowel de OnsOranje Fanzones als de amateurverenigingen. Dit sluit aan op onze visie en programma’s waarmee we bewegen en een gezonde levensstijl willen stimuleren.” Verantwoord Om nadruk te leggen op het verantwoorde alcoholgebruik zal Heineken de komende seizoenen langs de sportvelden vooral actief zijn met de 0.0-variant. Een groot deel van de reclameborden wordt om die reden de komende weken vervangen. Ook in de kantines komt de nadruk te liggen op de alcoholvrije Heineken. Bron: @FoodClicks Samenwerking – De samenwerking tussen de voetbalbond, de KNVB, en bierbrouwer Heineken wordt verlengt tot 2024. Beide partijen werken al een kwart eeuw samen. Naast de gebruikelijke commerciële activiteiten krijgt de samenwerking de komende vijf seizoenen ook vorm in activaties rondom de wedstrijden van het Nederlands mannen én vrouwen elftal in de OnsOranje Fanzones. Daarnaast gaat Heineken met Heineken 0.0 ook een bijdrage leveren in de verdere uitbouw van de gezonde sportkantine bij het amateurvoetbal. Een eerste verandering op dat terrein is, volgens de bierbrouwer, te zien bij de TOTO KNVB Bekerfinale. Niet Amstel zal daar de boventoon voeren, maar Heineken 0.0. David Lette, Marketing Directeur bij Heineken Nederland: “Het mooie is dat we op iedere veldpositie een rol van betekenis kunnen spelen; wat start bij de amateurverenigingen, waar we onze verantwoordelijkheid steviger gaan pakken op het gebied van verantwoord alcoholgebruik, tot aan de finale van de beker.“ Jean Paul Decossaux, commercieel Directeur bij de KNVB: “Heineken zal de beleving bij de Oranjefans verder versterken en ook breed inzetten op verantwoord alcoholgebruik bij zowel de OnsOranje Fanzones als de amateurverenigingen. Dit sluit aan op onze visie en programma’s waarmee we bewegen en een gezonde levensstijl willen stimuleren.” Verantwoord Om nadruk te leggen op het verantwoorde alcoholgebruik zal Heineken de komende seizoenen langs de sportvelden vooral actief zijn met de 0.0-variant. Een groot deel van de reclameborden wordt om die reden de komende weken vervangen. Ook in de kantines komt de nadruk te liggen op de alcoholvrije Heineken. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje

Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.

Lees bericht




Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht


ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht

BOB wordt VIB bij De Vrienden van Amstel LIVE

Event – De 26e editie van De Vrienden van Amstel LIVE is van start gegaan. Tot en met 26 januari bezoeken 200.000 vrienden de grootste Amstel kroeg van Nederland. Zoals in iedere kroeg is het de vraag: wie is de BOB vandaag? Om de BOB extra positief in de schijnwerpers te zetten introduceert De Vrienden van Amstel LIVE de VIB; oftewel de ‘very...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid