Kwalitaria focust op private label


Private label – Kwalitaria focust verder op het private label. De cafetariaformule van ffc komt met nieuwe seizoensproducten en neemt de hardlopers, zoals maaltijden verder onder de loep en kijkt waar het deze nog kan verbeteren. Dit bevestigt Martijn Boone, marketing manager van ffc. “Als je de allerlekkerste cafetaria van Nederland wil zijn, moet je de allerlekkerste producten verkopen, zo simpel is het. En lekker gaat over smaak, daar valt niet over te twisten.” Henk Wieland is daarom als productspecialist in huis gehaald om de eigen label producten verder te ontwikkelen en de kwaliteit van alle producten continu te borgen. Kwalitaria wil met vernieuwende seizoensproducten haar gasten verrassen met de smaak van het seizoen. Maar ook alle overige hardlopers, zoals maaltijden en brood worden komende periode onder de loep genomen. Duurzaamheid is daarbij een belangrijke onderscheidende waarde. “Naast dat het lekker moet smaken, moet het ook goed voelen”, zegt Boone. “We zien in toenemende mate dat gasten geïnteresseerd zijn in de afkomst van de producten. We willen een goed en eerlijk verhaal kunnen vertellen zoals het feit dat een merendeel van onze kipproducten nu reeds plofkipvrij is.” Recepturen Henk Wieland werkte eerder als chef de cuisine in restaurant Vlaams Arsenaal in Nijmegen. Hij heeft ervaring opgedaan bij Center Parcs waar hij onder andere recepturen en menu’s voor heeft ontwikkeld. Wielands taak binnen ffc zal met name bestaan uit het ontwikkelen van nieuwe foodconcepten, het door-ontwikkelen van bestaande concepten en het borgen van de kwaliteit van de producten voor de formules van ffc. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid