Kwalitaria met spot op landelijke televisie


Campagnes - Kwalitaria start met spots op de landelijke televisie. Met de campagne wil Kwalitaria de naamsbekendheid vergroten. In de tv-spot zien we een aantal mensen in hun dagelijkse leven. Allemaal hebben ze een druk leven en voor allemaal is er iets van hun gading bij Kwalitaria. “We willen meer relevant worden voor meer mensen, zowel mannen als vrouwen”, zo stelt Martijn Boone, Marketing Manager van Kwalitaria. “We richten ons op bestaande gasten, maar ook op mensen die niet bij ons komen omdat ze ons in het ongezonde hoekje stoppen. We willen als kwaliteits-formule af van het slechte imago wat nog vaak aan de cafetaria kleeft. Nog (te) weinig mensen weten dat onze burgers dagelijks huisgemaakt zijn, van vers Maas-Rijn-IJssel gehakt worden gemaakt en op de bakplaat gebakken. En onze broodjes elke dag vers worden afgebakken. Natuurlijk kan je ook nog steeds een frikandel komen eten, maar bij Kwalitaria kan je bewust kiezen, er is voor ieder wat wils." Burgers De TV-spots worden ondersteund door een online/social campagne. “Hiermee laten we Nederland kennis maken met onze vernieuwde burgers. Daarbij kan je een heus burger straatfeest winnen met gratis burgers voor jou én je buren”, vertelt Boone. Kwalitaria telt inmiddels 130 vestigingen in heel Nederland. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid