La Place-campagne van start met eetbare abri
Formulenieuws – La Place lanceert vandaag haar eerste commercial, die onderdeel is van de campagne ‘Hou van Natuurlijk’. De commercial is gemaakt met uitsluitend verse aardbeien, appels, peren, brocolli’s, paprika’s en meer groente- en fruitsoorten. In de commercial is elk decor stronkje voor stronkje met de hand opgebouwd. La Place wil op die manier de kijker de wereld van La Place intrekken en duidelijk maken dat alles in het assortiment 100 procent natuurlijk is. Eerder deze week plaatste La Place een eetbare abri op het Rokin in Amsterdam. De ‘fruitmuur’ met bananen, appels, sinaasappels, druiven en aardbeien werd de hele dag aangevuld. De Amsterdammers bleken opvallend vaak te kiezen voor bananen en appels. Op een filmpje laat La Place zien hoe voorbijgangers op de abri reageerden. De abri’s zijn nog tot en met dinsdag 21 april zichtbaar. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek