La Place wil meer aandacht voor beleving


Formulenieuws - La Place gaat meer aandacht schenken aan de beleving binnen de restaurants. De locaties moeten ook meer een ontmoetingsplaats worden. De details daarvoor worden op dit moment bekeken. De plannen voor de herpositionering komen van ceo Bart van den Nieuwenhof en zijn gedaan in een videogesprek met RetailTrends Media. De ceo schetst in het gesprek dat de aandacht voorheen lag bij 'product, concept en een beetje plaats'. La Place wil echter meer toe naar beleving en een echte ontmoetingsplaats worden. La Place moet een plek worden waar mensen bewust voor kiezen. Om die reden wil Nieuwenhof ook veel meer uitdragen dat alle gerechten honderd procent natuurlijk zijn. Het thema duurzaamheid is niet alleen in Nederland een issue, ook in het buitenland. Mede daarom ziet Nieuwenhof veel mogelijkheden voor La Place over de grens. Niet alleen in België, waar de formule al langer actief is, maar ook in Duitsland waar begin deze maand de tweede vestiging werd geopend. Nieuwenhof geeft aan ook naar uitbreiding te kijken in andere landen. Paul Bringmann, Deputy CEO van V&D Group en verantwoordelijk voor  de nieuwe horecaconcepten liet eerder tijdens het jubileumcongres van onderzoeksbureau Q&A weten, continu te werken aan verbeteringen binnen de formule. “Nog ieder week testen wij alle producten en nemen we de laatste internationale formule-ontwikkelingen door.” Een formule is nooit klaar, was zijn boodschap en moet zich iedere keer aanpassen aan de tijd. Bron: Retailnews/FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid