Lavazza zet in op filterkoffie


Introductie - Lavazza zet met Filtro Italiano in op filterkoffie voor de thuismarkt. Waarom? Nou simpel, zo stelt de Italiaanse koffieproducent. Ondanks dat er de laatste jaren talloze koffietrends zijn opgebloeid, geeft 52 procent van koffiedrinkers in Nederland de voorkeur aan de klassieke filterkoffie Filterkoffie is populair in Nederland. Dit komt volgens Lavazza gedeeltelijk door de koffiecultuur die we in Nederland kennen, maar ook omdat filterkoffie weer in opkomst is bij de ‘young urban professional’. Het is de reden voor de koffiemaker om met een nieuwe propositie op de markt te komen: Filtro Italiano. “Met trots presenteren we onze premium filterkoffie en Lavazza in Nederland, we hebben hoge verwachtingen voor het merk in dit land. We hebben voor Nederland gekozen omdat we de Nederlandse liefde voor koffie en de groeiende interesse voor kwaliteit en variatie extreem waarderen”, verklaart Lavazza Sales Manager Waldo van Malssen. Hij ziet een groeiende vraag naar premium koffie en nieuwe koffie ervaringen in Nederland. “Dit is ons antwoord hierop.” Bron: @FoodClicks

Introductie - Lavazza zet met Filtro Italiano in op filterkoffie voor de thuismarkt. Waarom? Nou simpel, zo stelt de Italiaanse koffieproducent. Ondanks dat er de laatste jaren talloze koffietrends zijn opgebloeid, geeft 52 procent van koffiedrinkers in Nederland de voorkeur aan de klassieke filterkoffie Filterkoffie is populair in Nederland. Dit komt volgens Lavazza gedeeltelijk door de koffiecultuur die we in Nederland kennen, maar ook omdat filterkoffie weer in opkomst is bij de ‘young urban professional’. Het is de reden voor de koffiemaker om met een nieuwe propositie op de markt te komen: Filtro Italiano. “Met trots presenteren we onze premium filterkoffie en Lavazza in Nederland, we hebben hoge verwachtingen voor het merk in dit land. We hebben voor Nederland gekozen omdat we de Nederlandse liefde voor koffie en de groeiende interesse voor kwaliteit en variatie extreem waarderen”, verklaart Lavazza Sales Manager Waldo van Malssen. Hij ziet een groeiende vraag naar premium koffie en nieuwe koffie ervaringen in Nederland. “Dit is ons antwoord hierop.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid