Lipton PerfectT wil met smaak Speculoos meer 'theebeleving'


Industrie - Wist u dat 63% van uw gasten graag iets nieuws probeert van de kaart? En dat zelfs 32% dit bij elk bezoek doet? Lipton meldt dit en komt om die reden met een nieuwe winterspecial: Lipton PerfectT Speculoos. De smaakvariant geeft ondernemers de mogelijkheid meer 'theebeleving' voor de gasten te realiseren. Thee is sinds jaar en dag een populaire drank. In elk hotel, restaurant of lunchroom is wel een kopje thee te bestellen. Het is het ideale opwarmmoment tijdens de koude wintermaanden. Waar andere dranken, zoals chocolademelk, koffie en cocktails, al steeds meer tot een beleving gemaakt worden, heeft thee altijd zijn eenvoud behouden. Lipton wil dat veranderen met de introductie van PerfectT Speculoos: een winterse mix van Lipton Trendy T Earl Grey, Monin Speculoos siroop, steranijs, kaneelstokje en sinaasappelschil. Deze combinatie van ingrediënten speelt volgens Unilever Food Solutions perfect in op de vraag van gasten naar verse seizoensproducten en de heerlijke smaakbeleving hiervan. Bron: Unilever Food Solutions

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid