Michele van Spilbeeck nieuwe horecadirecteur AB InBev


Benoeming - Michele van Spilbeeck is per 1 maart 2021 de nieuwe horecadirecteur van Bierbrouwerij AB InBev. Zij volgt Mark Hanssen op, die na meer dan 20 jaar bij de brouwerij een nieuwe uitdaging aangaat.

Van Spilbeeck werkt sinds 2013 bij de brouwer en is een bekend gezicht binnen de Nederlandse horeca. De afgelopen twee jaar leidde ze het Nederlandse horecateam operationeel en commercieel. Ook stond ze samen met Mark Hanssen aan de wieg van de lancering van het biermerk Bud in de horeca. Daarvoor vervulde zij diverse sales functies in België, met name voor het retailkanaal. Van Spilbeeck: “De afgelopen twee jaar heb ik de Nederlandse horeca goed leren kennen en ik kijk ernaar uit om er samen met onze relaties voor te gaan zorgen dat de horeca straks weer gaat floreren.”

Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.

Bron: AB InBev/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht


Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.

Lees bericht

AB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero

Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Lees bericht



Nieuwe Bud-campagne toont duurzaamheid biermerk

Campagne – Bud lanceert een nieuwe tv-commercial die benadrukt dat elk blikje, flesje en fust van Bud in Nederland wordt gebrouwen met honderd procent hernieuwbare elektriciteit. Het biermerk wil met de campagne de nieuwe duurzame keuze met haar consumenten vieren.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid