Michele van Spilbeeck nieuwe horecadirecteur AB InBev
Benoeming - Michele van Spilbeeck is per 1 maart 2021 de nieuwe horecadirecteur van Bierbrouwerij AB InBev. Zij volgt Mark Hanssen op, die na meer dan 20 jaar bij de brouwerij een nieuwe uitdaging aangaat.
Van Spilbeeck werkt sinds 2013 bij de brouwer en is een bekend gezicht binnen de Nederlandse horeca. De afgelopen twee jaar leidde ze het Nederlandse horecateam operationeel en commercieel. Ook stond ze samen met Mark Hanssen aan de wieg van de lancering van het biermerk Bud in de horeca. Daarvoor vervulde zij diverse sales functies in België, met name voor het retailkanaal. Van Spilbeeck: “De afgelopen twee jaar heb ik de Nederlandse horeca goed leren kennen en ik kijk ernaar uit om er samen met onze relaties voor te gaan zorgen dat de horeca straks weer gaat floreren.”
Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.
Bron: AB InBev/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtJasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev
Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.
Lees berichtAB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero
Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
Lees berichtTivoliVredenburg en AB InBev verlengen samenwerking
Samenwerking - TivoliVredenburg en Bierbrouwerij AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van TivoliVredenburg partners en zullen hun samenwerking na de COVID-periode verder uitbouwen.
Lees berichtNieuwe Bud-campagne toont duurzaamheid biermerk
Campagne – Bud lanceert een nieuwe tv-commercial die benadrukt dat elk blikje, flesje en fust van Bud in Nederland wordt gebrouwen met honderd procent hernieuwbare elektriciteit. Het biermerk wil met de campagne de nieuwe duurzame keuze met haar consumenten vieren.
Lees berichtAB InBev en Funding Options gaan horeca helpen met financiering
Samenwerking - Bierbrouwerij AB InBev en zakelijk financieringsplatform Funding Options slaan de handen ineen en willen de horeca helpen. Beide partijen gaan gunstige zakelijke financieringen aanbieden aan nieuwe en bestaande klanten van de brouwer.
Lees bericht