Op Utrecht CS opent binnenkort nieuw versconcept KAUAI
Versconcept - Je kunt er terecht voor wraps, salades, smoothies & bowls. Die vervolgens ter plekke zijn te nuttigen of kunnen worden meegenomen voor onderweg. Het nieuwe versconcept KAUAI is vanaf augustus geopend en wil een duidelijk alternatief zijn ten opzichte van alle andere horecaformules op Utrecht CS. KAUAI is een versconcept uit Zuid-Afrika waar de winkelketen 156 locaties en 26 jaar ervaring heeft. De naam is afkomstig van een Hawaïaans eiland, dat met zijn overvloed aan verse producten als inspiratie diende voor het versconcept. De locatie in Utrecht wordt de eerste in Nederland. De ambities van de shopketen reiken verder, er ligt vanuit de huidige masterfranchiseovereenkomst een groeiscenario voor Nederland. Speciale ontbijtbowls Het aanbod draait om gezond eten, vers bereid. Alles wordt ter plekke klaargemaakt en is vrij van toevoegingen. Volgens Kim Flinkerbusch, verantwoordelijk voor marketing bij KAUAI, onderscheidt KAUAI zich van andere ‘gezonde concepten’ vooral doordat er geen concessies worden gedaan aan kwaliteit. “Alles is vers en gezond, smaakt goed en geeft energie.” Qua aanbod richt KAUAI zich op alle eetmomenten van ’s morgens tot ’s avonds. Naast smoothies en salades, dus ook speciale ontbijtbowls. Maar ook degene die weinig tijd heeft en de snelle trek wil ledigen, kan terecht voor gemaksproducten zoals een protein bar. Maar dan uiteraard wel een gezonde. Bron: @FoodClicks Versconcept - Je kunt er terecht voor wraps, salades, smoothies & bowls. Die vervolgens ter plekke zijn te nuttigen of kunnen worden meegenomen voor onderweg. Het nieuwe versconcept KAUAI is vanaf augustus geopend en wil een duidelijk alternatief zijn ten opzichte van alle andere horecaformules op Utrecht CS. KAUAI is een versconcept uit Zuid-Afrika waar de winkelketen 156 locaties en 26 jaar ervaring heeft. De naam is afkomstig van een Hawaïaans eiland, dat met zijn overvloed aan verse producten als inspiratie diende voor het versconcept. De locatie in Utrecht wordt de eerste in Nederland. De ambities van de shopketen reiken verder, er ligt vanuit de huidige masterfranchiseovereenkomst een groeiscenario voor Nederland. Speciale ontbijtbowls Het aanbod draait om gezond eten, vers bereid. Alles wordt ter plekke klaargemaakt en is vrij van toevoegingen. Volgens Kim Flinkerbusch, verantwoordelijk voor marketing bij KAUAI, onderscheidt KAUAI zich van andere ‘gezonde concepten’ vooral doordat er geen concessies worden gedaan aan kwaliteit. “Alles is vers en gezond, smaakt goed en geeft energie.” Qua aanbod richt KAUAI zich op alle eetmomenten van ’s morgens tot ’s avonds. Naast smoothies en salades, dus ook speciale ontbijtbowls. Maar ook degene die weinig tijd heeft en de snelle trek wil ledigen, kan terecht voor gemaksproducten zoals een protein bar. Maar dan uiteraard wel een gezonde. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Take away Who Ayam start in Creative Valley Utrecht CS
Formulenieuws – Take away formule Who Ayam opent binnenkort de deuren aan de Smakkelaarshoek in Utrecht. Who Ayam is een nieuw horecaconcept met een focus op gezond en voedzaam comfort food. Het winkelpand waar de formule zich vestigt, is onderdeel van het multicomplex Creative Valley Utrecht CS, dat onderdeel uitmaakt van stationsgebied Oost.
Lees berichtNieuwe Julia’s zet bestelzuilen in en gaat pizza’s serveren
Formulenieuws – Zaterdag 2 december opende NS stations de nieuwe Julia’s op station Den Haag. Een tweede locatie opent donderdag 7 december op Utrecht Centraal. Met de komst van de nieuwe winkelsmet bestelzuilen wil NS nog beter inspelen op de wens en behoefte van de klant. Zo worden er ook pizza’s aan het assortiment toegevoegd.
Lees berichtEazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS
Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’
Lees berichtDe Pindakaaswinkel opent eerste winkels op NS stations
Formulenieuws – De pop-upwinkel op Utrecht CS is de eerste locatie van De Pindakaaswinkel, daarna volgt Amsterdam Centraal Station voor een periode van 5 weken. Naast de 18 locaties in de binnensteden heeft de speciaalzaak straks ook vestigingen op Nederlandse treinstations.
Lees berichtNS start campagne voor herbruikbare bekers
Reizigersshop - Minder koffiebekers op de stations, dat is het doel van de campagne die NS samen met Milieu Centraal en 30 ondernemers op station Utrecht Centraal maandag is gestart. Gezamenlijk gaan zij reizigers aanzetten een herbruikbare beker mee te nemen.
Lees berichtHMSHost opent eerste Nederlandse Vascobelo Café-Brasserie
Formulenieuws – Horecabedrijf HMSHost Nederland heeft dinsdag haar eerste Vascobelo Café-Brasserie geopend in de Utrechtse Stadskamer op Hoog Catharijne. De nieuwe samenwerking met het Belgische merk betekent een uitbreiding van het portfolio van HMSHost.
Lees bericht