Reclameduo wil met Brusco Lambrusco weer op de kaart zetten
Horeca - Op donderdag 6 maart presenteert modeontwerpster Olcay Gulsen samen met sommelier Milton Verseput een nieuwe Lambrusco. Brusco is een frisse, licht mousserende, rode Lambrusco, die koud wordt gedronken. De wijn is afkomstig uit dé Lambrusco streek Emilia-Romagna in Noord Italië. Brusco is een product van reclameduo Frank de Ruwe en Lard Breebaart van reclamebureau NATWERK. De twee Amsterdamse vrienden vonden de tijd rijp voor een comeback van Lambrusco, want de drank is de laatste decennia door overproductie zijn populariteit verloren en bij de meeste slijterijen naar het onderste schap verdwenen. Onterecht, vonden de jongens, want Lambrusco is in vergelijking tot de meeste wijnen van zeer goede kwaliteit. De eerste fles wordt op 6 maart in de Gouden Bocht te Amsterdam ontpopt door Olcay Gulsen en gekeurd door Milton Verseput. Bron: FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek