Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw


De foodtruck van Dr. Oetker bij Scheveningen van waaruit de Pizza Perfettissima werden geserveerd aan de opbouwers van de strandpaviljoens

Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.

Voordat het strandseizoen van start gaat in april moet er heel wat werk worden verzet. Het begint met de grondverzetbedrijven die het strand weer moeten aanvullen en egaliseren wat tijdens de winterse stormen aan zand is weggeslagen. Ook de funderingsplaten moeten worden neergelegd voordat de strandpaviljoens kunnen worden opgebouwd. Dr. Oetker Professional heeft voor de strandpaviljoens het merk Pizza Perfettissima en rijdt in de maanden februari en maart met een foodtruck rond om het merk en de producten op verschillende plaatsen langs de kust onder de aandacht te brengen.

4 minuten

Het pizzamerk is exclusief voor de professionele horecamarkt en biedt een compleet concept waarmee horecabedrijven eenvoudig pizza’s kunnen toevoegen aan de menukaart, van vegan en vegetarische basis, tot volledig getopte clean label pizza’s, van oven tot service; aan alles is gedacht. De pizza’s hebben een bereidingstijd van vier minuten vanuit de diepvries, afhankelijk van het soort oven. Het totaalconcept van Pizza Perfettissima is niet alleen geschikt voor strandpaviljoens, maar ook voor horecabedrijven met een kleine keuken of tankstations die op een eenvoudige manier een warm alternatief willen bieden voor hun gasten.

Bron: Dr. Oetker/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid