Aldi introduceert Mucci Pepernotenijs


Speciaal voor het aankomende Sinterklaasfeest introduceert ALDI een nieuwe smaakvariant: Mucci Pepernotenijs

Introductie - Speciaal voor het aankomende Sinterklaasfeest introduceert discountketen ALDI een nieuwe smaakvariant: Mucci Pepernotenijs.

Hoewel de naam anders doet vermoeden, is de smaak van het ijs gebaseerd op kruidnoten, zo laat het bedrijf weten. Ook zegt de supermarktketen dat het ijs zich goed laat combineren met een beker warme chocolademelk of een stuk warme appeltaart. ‘Of serveer een affogato als dessert door een shot hete espresso over een bolletje ijs te gieten,’ aldus Aldi. Het ijs is verkrijgbaar in een 500 ml beker.

Bron: Aldi/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Duitse Edeka neemt deel De Groot Fresh Group over

Overname - De Duitse marktleider in de supermarktsector Edeka neemt bedrijfsonderdelen over van een Nederlandse agf-leverancier. Het gaat om ‘De Groot Fresh Group’ in Hedel. De overnemende partij is Everest, de inkoopdochter van Edeka, waar ook Jumbo en Picnic lid van zijn. Dat meldt vakblad FoodPersonality.

Lees bericht


ALDI en JOGG breiden Groenteboxjes uit naar 14 extra gemeenten

Actie - Acht kinderdagverblijven in de gemeente Midden-Drenthe nemen vanaf deze week deel aan het programma Groenteboxjes van Aldi en Jogg. Bij dit programma krijgen kinderen op het kinderdagverblijf gedurende drie maanden dagelijks groente aangeboden en worden zij beloond voor het eten ervan. Het programma is effectief gebleken in het stimuleren van de groenteconsumptie bij kinderen.

Lees bericht


Cafetariaomzet groeit in februari met 2,4%

Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.

Lees bericht


Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel start zevende editie

Actie – De zevende editie van de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel is maandag van start gegaan. Bedoeling van de actieweek is mensen laten zien hoe eenvoudig het is om zonder vlees en zuivel te leven en wat de impact daarvan is op het klimaat. Deze editie is er extra aandacht voor Gen Z en Gen Alpha. Zij worden uitgedaagd om...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid