Jopen wil een ‘OPEN-bier’ van en voor alle Nederlanders brouwen
Brouwerij – Brouwerij Jopen wil vooruitlopend op verdere versoepeling van alle horecamaatregelen en het teruggaan naar het ‘open’ karakter van Nederland een bier brouwen van en voor alle Nederlanders. Een bier genaamd OPEN, aldus de brouwerij, die heel Nederland oproept mee te doen om dit bier te creëren.
Jopen wil het vieren dat we weer langzaamaan connecties met elkaar kunnen aangaan. ‘Samen proosten we weer op een nieuwe ronde, nieuwe connecties, nieuwe mogelijkheden en nieuwe smaken’, aldus Lydian Zoetman, Commercieel Directeur Jopen, maar dan met het nieuwe bier OPEN. Bedacht door Nederland, gebrouwen door Jopen, voor iedereen.
Al 25 jaar lang staat Jopen voor OPEN: open voor nieuwe smaken, andere ideeën, oneindige mogelijkheden, verrassende combinaties, unieke belevingen en verschillende meningen. De Haarlemse craft brouwer ademt variëteit. Geen idee, smaak, aroma, ingrediënt of brouwmethode is te gek om te proberen. Zolang het resultaat maar een gebalanceerd super smaakvol craft bier is met Jopen kwaliteit.
Jopen zal in het komende jaar middels verschillende campagnes vieren dat Nederland weer stapje voor stapje open gaat en dat mensen weer connectie kunnen maken. Wanneer dat weer kan en wanneer dat weer mag. Met verschillende smaakcampagnes en outdoor-events op uiteraard gepaste afstand, trapt de craft brouwerij af met het brouwen van nieuw modern bier. Van Nederland, door Nederland en voor Nederland.
‘Bier is van oudsher als geen ander in staat persoonlijke connectie tussen mensen te verrijken. Bij Jopen doen we dat al 25 jaar lang met veel plezier en een open vizier. Niemand is hetzelfde, maar we zijn allemaal (J)Open’, aldus Michal Rabiej, Head of Marketing Jopen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
FrietHoes wil de Van Dobben van de frietbakkers zijn
Interview - FrietHoes wil niet alleen de lekkerste friet brengen voor de horeca, fastservice, evenementen en voor thuis, maar hecht ook veel waarde aan sociale aspecten. Daarom introduceerde FrietHoes eerder al het Frietje Sociaal, waarbij de koper van een frietje óók een frietje cadeau kan doen aan iemand die het net even meer nodig heeft. Sinds een jaar staat Marcel...
Lees berichtJopen komt met pilsner en koolhydraatarm bier
Introductie – De meeste bierliefhebbers kennen Jopen vooral van speciaalbieren. Maar de Haarlemse brouwer maakt nu ook een switch naar pilsners, met twee nieuwe varianten. Daarnaast brengt de brouwerij twee speciaalbieren op de markt die laag in calorieën en koolhydraten zijn. Een primeur op de Nederlandse markt.
Lees berichtJopen met HopUp Store en drie nieuwe smaakvarianten
Bieren - Jopenbier komt met drie nieuwe smaakvarianten en doopt de Jopenkerk deze maand om tot HopUp Store.
Lees bericht