Jubileumeditie Foodservice Homies in teken van samenwerking en oplossingen


Foodservice - “Neem het initiatief, pak het podium om met de fabrikanten in het out-of-homekanaal samen te werken en zo met oplossingen te komen om de kansen die de foodservicebranche biedt, zo optimaal mogelijk te benutten.” Die oproep deed oprichter Mehmet Eser van netwerkorganisatie Foodservice Homies donderdag aan grossiers en organisaties actief in het out-of-homekanaal. Ruim 270 ‘Homies’, foodprofessionals die actief zijn in de out-of-homebranche in Nederland, waren donderdag aanwezig in de Amsterdam Arena tijdens de jubileumeditie van de Foodservice Homies netwerkbijeenkomst. Volgens Eser is samenwerking in de keten, de kracht van verbinding en het leren van elkaar de sleutel voor nieuwe initiatieven, voor de lancering van nieuwe concepten en de verdere groei van het out-of-homekanaal. Podium “Ik wil met name grossiers, formules en organisaties oproepen om het podium te pakken om nauw met de levensmiddelenfabrikanten te gaan samenwerken en zo de problemen en uitdagingen die er in de out-of-homebranche zijn aan te pakken. Alleen samen kunnen we zoeken naar antwoorden en oplossingen en de kansen die de branche biedt op maat invullen”, aldus Eser die hierbij verwijst naar het door Foodservice Homies georganiseerde Homies Experience. “Hierbij zetten topbedrijven als McCain, Bakkerij Carl Siegert, Jan van As visspecialiteiten, Verscentrum Nederland en de Catering Club in de Amsterdam Arena hun deuren wagenwijd open. Pak die uitdaging, ga samen aan de slag en kom met oplossingen”, aldus Eser die een nieuw initiatief lanceert: de Foodservice Homies Zoektocht. "Dit is een zoektocht door Amsterdam en Antwerpen naar nieuwe marktverruimende out-of-homeconcepten. Geen trendtour, maar een bijeenkomst waarin we met marketeers samen zoeken naar antwoorden, oplossingen en inspiratie.”  Bron: @FoodClicks

Foodservice - “Neem het initiatief, pak het podium om met de fabrikanten in het out-of-homekanaal samen te werken en zo met oplossingen te komen om de kansen die de foodservicebranche biedt, zo optimaal mogelijk te benutten.” Die oproep deed oprichter Mehmet Eser van netwerkorganisatie Foodservice Homies donderdag aan grossiers en organisaties actief in het out-of-homekanaal. Ruim 270 ‘Homies’, foodprofessionals die actief zijn in de out-of-homebranche in Nederland, waren donderdag aanwezig in de Amsterdam Arena tijdens de jubileumeditie van de Foodservice Homies netwerkbijeenkomst. Volgens Eser is samenwerking in de keten, de kracht van verbinding en het leren van elkaar de sleutel voor nieuwe initiatieven, voor de lancering van nieuwe concepten en de verdere groei van het out-of-homekanaal. Podium “Ik wil met name grossiers, formules en organisaties oproepen om het podium te pakken om nauw met de levensmiddelenfabrikanten te gaan samenwerken en zo de problemen en uitdagingen die er in de out-of-homebranche zijn aan te pakken. Alleen samen kunnen we zoeken naar antwoorden en oplossingen en de kansen die de branche biedt op maat invullen”, aldus Eser die hierbij verwijst naar het door Foodservice Homies georganiseerde Homies Experience. “Hierbij zetten topbedrijven als McCain, Bakkerij Carl Siegert, Jan van As visspecialiteiten, Verscentrum Nederland en de Catering Club in de Amsterdam Arena hun deuren wagenwijd open. Pak die uitdaging, ga samen aan de slag en kom met oplossingen”, aldus Eser die een nieuw initiatief lanceert: de Foodservice Homies Zoektocht. "Dit is een zoektocht door Amsterdam en Antwerpen naar nieuwe marktverruimende out-of-homeconcepten. Geen trendtour, maar een bijeenkomst waarin we met marketeers samen zoeken naar antwoorden, oplossingen en inspiratie.”  Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Mehmet Eser stopt na 6 jaar met Foodservice Homies Netwerk

Netwerken – Mehmet Eser, oprichter van het bekende Foodservice Homies Netwerk, brengt na ruim 6 jaar een einde aan Foodservice Homies. De aangesloten en deelnemende leden kregen op donderdag 26 november een persoonlijk berichtje van de initiatiefnemer waarbij ze allemaal werden verrast door deze beslissing.

Lees bericht


Foodservice Homies wil ketensamenwerking stimuleren en investeert in verbreding

Platform - Foodservice Homies, het initiatief dat ruim 3 jaar geleden begon om mensen binnen de foodservice samen te brengen, wil ketensamenwerking verder stimuleren.  Om dit te realiseren geeft het initiatief alle inkopers, categorie-managers, formulemanagers en marketeers van zowel grossiers als formules dit jaar een gratis lidmaatschap. Initiatiefnemer Mehmet Eser van Foodservice Homies: “Een aantal jaar geleden zijn we gestart vanuit...

Lees bericht

FoodIntro maakt belofte waar en verbindt ondernemers en fabrikanten aan elkaar

Platform – Een online en mobiel platform dat ondernemers en fabrikanten verbindt en samenwerken ook echt eenvoudiger maakt. Dat was de droom die Mehmet Eser had. Als initiatiefnemer van o.a. Foodservice Homies is hij vorige week stilletjes live gegaan met zijn nieuwe platform FoodIntro. Wat eerst leek op een ambitieus plan staat nu live op het internet en is kant...

Lees bericht

Amsterdam ArenA ruilt Grolsch in voor Heineken

Leisure - Na 21 jaar gaat de Amsterdam ArenA, die voortaan ook verder gaat als de Johan Cruijff Arena, geen Grolsch bier meer tappen maar Heineken. Heineken neemt het contract voor de anderhalf miljoen pilsjes op jaarbasis over van de bierbrouwer uit het oosten. Heineken gaat vanaf augustus het bier in de Amsterdam ArenA schenken. Met de komst van Heineken bier...

Lees bericht


De Buurtboer en BiteWeLove centraal op komende Homies-bijeenkomst

Events - Marleen Basart van BitesWeLove en Caroline van der Lande van De Buurtboer zijn de gastsprekers op de eerstvolgende Homies-bijeenkomst die 6 juli wordt gehouden in de SIXX Skybar bij Van der Valk in Tiel. Basart en Van der Lande zullen vertellen tegen welke problemen zij zijn aangelopen en welke keuzes zij hebben moeten maken om te bereiken waar zij...

Lees bericht

FoodIntro geeft fabrikanten en ondernemers een eigen platform

Concepten - Mehmet Eser, initiatiefnemer van Foodservice Homies, heeft donderdag onder de naam FoodIntro een nieuw, eigen platform geïntroduceerd. Met FoodIntro wil Eser fabrikanten en ondernemers rechtstreeks met elkaar verbinden en beide partijen helpen. Eser maakte zijn initiatief bekend tijdens de Foodservice Borrel in Grand Hotel en Theater Gooiland in Hilversum waar ruim 200 foodserviceprofessionals bij elkaar waren. Het FoodIntro-concept...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid