Jumbo komt met nieuw eigen merk Jumbo’s


Het assortiment Jumbo's krijgt eigen verpakkingen met op sommige de handtekening van de Jumbo familie

Formulenieuws – Jumbo supermarkten komt met een nieuw eigen merk genaamd Jumbo’s. Het gaat om een breed assortiment kwaliteitsproducten die naast het bestaande huismerk van Jumbo komt te staan op de schappen.

Jumbo’s staat voor lekker, topkwaliteit én betaalbaarheid, zo laat het bedrijf uit Veghel weten in een toelichting. Er is jarenlang aan gewerkt. Iedere productcategorie binnen het nieuwe merk is ontwikkeld op basis van de laatste consumentenbehoeften en -inzichten.

Jumbo’s is grotendeels samen met de chefs van het Jumbo Foodcollege ontwikkeld. De focus op innovatie en culinaire expertise vanuit het Jumbo Foodcollege hebben gezorgd voor de recepturen en ingrediënten. Bovendien heeft iedere productcategorie binnen Jumbo’s een eigen vormgeving. Ton van Veen, CEO Jumbo Supermarkten: “Klanten vragen steeds vaker naar producten waarbij topkwaliteit en smaak samenkomen met betaalbaarheid. Ook duurzaamheid wordt steeds belangrijker. Met het nieuwe merk Jumbo’s willen we onze klanten verrassen met een assortiment dat stuk voor stuk bestaat uit unieke producten van onbetwiste kwaliteit die sensationeel lekker zijn. Jumbo’s is geen huismerk, maar een compleet nieuw merk”.

Cijfer 8+

Jumbo’s moet zich ook positief onderscheiden van de A-merken. Ralph Bertrand, Formule Directeur Jumbo Supermarkten: “Alleen producten die met het cijfer 8+ of hoger zijn beoordeeld en dus als écht lekker worden gekwalificeerd, krijgen het predicaat Jumbo’s”.

Handtekening

Op veel verpakkingen is de handtekening van de Jumbo familie te zien, met een persoonlijk berichtje waarom het zo lekker is. Zo is de handtekening terug te vinden op alle producten die de chefs van het Foodcollege hebben ontwikkeld.

Groentespreads

De eerste Jumbo’s producten op het schap zijn een reeks verse maaltijden, sauzen, koffie en ontbijtproducten zoals fruitspreads. Ook worden er groentespreads geïntroduceerd. Het Jumbo’s assortiment zal verder uitgebreid worden en is exclusief verkrijgbaar in alle 725 Jumbo winkels in Nederland en België.

Bron: Jumbo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Bas Roelofs volgt Eric Bras op bij Signature Foods

Persoonlijk - Erik Bras gaat terugtreden als ceo van Signature Foods, een bedrijf met de merken Johma, Heks’nkaas en Topking in Nederland. Begin volgend jaar zal hij worden opgevolgd door Bas Roelofs en Herman de Boer als cfo. Dat meldt FoodPersonality op basis van een brief van Bras aan relaties.

Lees bericht




Consumenten geven weer meer uit in derde kwartaal

Analyse – Consumenten geven weer meer uit. De groei zit vooral bij de uitgaven aan diensten, volgens een analyse van ING Research op basis van ING-data over het derde kwartaal. Te zien is dat de waarde van de consumententransacties in Nederland is toegenomen met 1,4% ten opzichte van een kwartaal eerder.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid