Makro komt met nieuw digitaal magazine Groots


Groothandel - Makro Nederland komt met een nieuw digitaal magazine genaamd Groots. Vanavond werd het eerste exemplaar tijdens een live workshop gepresenteerd. De workshop werd verzorgd door Michelinsterrenchef Soenil Bahadoer van restaurant de Lindenhof die ook in de eerste editie centraal staat. Hij deelde tijdens de uitzending zijn verhaal achter zijn ‘klassieker’ rendang met jus van blanke soja en gemberbierijs.

Groots magazine is het vervolg op het Makro horecamagazine ‘Gastvrij’. De uitgave wordt volledig digitaal gemaakt en vier keer per jaar verstuurd. Makro wil de horeca met het nieuwe magazine inspireren en doet dat door de focus te leggen op het product, de herkomst, de technieken en vakkennis. De chef, die voor het magazine wordt uitgenodigd speelt in die presentatie een belangrijke rol, omdat het verhaal wordt verteld door de ogen van een bekende chef. Soenil Bahadoer mocht aftrappen in de eerste editie. En voor de tweede editie wordt dat Roy Eijkelkamp van restaurant De Bokkedoorns, verklapte Head of Horeca Markus Pieters van Makro tijdens de live-uitzending.

Makro wil met het nieuwe digitale magazine Groots de horecaondernemers en de foodliefhebbers de kans bieden om door de ogen van de chef naar zijn signature dish te kijken. De lezer wordt in het magazine stap voor stap meegenomen hoe het gerecht tot stand komt. Door Groots te introduceren wil Makro de Nederlandse horeca kennis laten maken met de kwaliteit en diversiteit van het assortiment.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Chef Dick Middelweerd zet Aziatische keuken centraal bij Shell

Tankstation - Het thema ‘Proef de wereldkeuken’ is weer terug bij Shell Café. Eerder dit jaar waren er succesvolle samenwerkingen tussen Shell en twee-sterren chef Soenil Bahadoer en Herman den Blijker. Vanaf deze week gaat Shell met drie Aziatische gerechten de samenwerking aan met twee-sterren chef Dick Middelweerd van restaurant De Treeswijkhoeve.

Lees bericht



BBQ-chef Ralph de Kok ontwikkelt Amerikaans thema voor Shell

Petrol – In navolging op het eerste ‘proef de wereldkeuken’ assortiment met Soenil Bahadoer gaat Shell nu een samenwerking aan met BBQ-chef Ralph de Kok. Thema van Shell is nu de Amerikaanse keuken. De specials die De Kok heeft ontwikkeld, zijn vanaf woensdag verkrijgbaar bij alle Shell-stations met een bakkerij in Nederland.

Lees bericht

Shell gaat tijdelijk samenwerken met chef Soenil Bahadoer

Tankstation – Shell komt in navolging van de Hollandse helden met het thema ‘Proef de wereldkeuken’. Ieder kwartaal introduceert Shell daarbinnen een nieuw assortiment geïnspireerd door wereldse smaken. Dit kwartaal ligt de focus op de Surinaamse en Indiase keuken en gaat Shell een tijdelijke samenwerking aan met Soenil Bahadoer, chefkok en eigenaar van restaurant De Lindehof met twee Michelinsterren.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid