TivoliVredenburg en AB InBev verlengen samenwerking


Michelle van Spilbeeck van AB InBev en Jeroen Bartels van TivoliVredenburg / Foto bij: Ben Houdijk

Samenwerking - TivoliVredenburg en Bierbrouwerij AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van TivoliVredenburg partners en zullen hun samenwerking na de COVID-periode verder uitbouwen.

De coronaperiode heeft de beide partners dichter bij elkaar gebracht. Jeroen Bartelse, directeur TivoliVredenburg: “De cultuur en evenementenbranche was tijdens de coronacrisis meer uit dan aan. En toch hebben we nauw samengewerkt met Bierbrouwerij AB InBev. De focus van beide partijen bleef op de vraag ‘wat kan wel’? We zijn constant met elkaar in contact gebleven en in elkaar blijven investeren. TivoliVredenburg schakelde in deze tijd volledig over op Bud. Samen lanceerden we Studio Pandora, een unieke hybride podcast, DJ en radiostudio. Ook kreeg een lichting aanstormende videokunstenaars de mogelijkheid om nieuw werk te maken voor Canvas, de gezamenlijk ontwikkelde videowall van 150m2. Komende jaren blijven wij samen werken aan nieuwe projecten. Centraal daarin staan duurzaamheid, diversiteit, talentontwikkeling en verantwoord drinken.” 

Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: “Ondanks de COVID-periode hebben we de afgelopen jaren met TivoliVredenburg vernieuwende initiatieven opgezet, zoals de Pandora Studio en project Canvas. Daarnaast blijven we met ons brede bierportfolio, waaronder Leffe Blond met en zonder alcohol inspelen, op de verschillende wensen van bezoekers van TivoliVredenburg en zullen we verrassende concepten gaan introduceren.”

Bron: AB InBev/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht


Pinkpop krijgt eigen bier van nieuw brouwhuis Brand

Brouwerij – Flexibel inspelen op de markt voor speciaalbieren wil brouwerij Brand en met de opening van het nieuwe brouwhuis gaat het merk hiermee gelijk aan de slag. Zo krijgt muziekfestival Pinkpop een eigen bier en komt Brand Imperator, het oudste speciaalbier van Nederland, weer terug op de markt.

Lees bericht

Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.

Lees bericht

Grolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik

Duurzaamheid – Bierbrouwerij  Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.

Lees bericht


AB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero

Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Lees bericht

Heineken Silver vanaf 28 maart op de tap

Introductie – Het nieuwe, extra verfrissende biertje met een iets lager alcoholpercentage, Heineken Silver, van bierbrouwerij Heineken is vanaf 28 maart verkrijgbaar op de tap. In de supermarkt is Heineken Silver al verkrijgbaar.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid