Gratis proefpakket C’est Ça van Remia, de nieuwe generatie culinaire basissauzen
Actie - Remia is beroemd om z’n koude sauzen, maar nu lanceert de sauzenspecialist warme culinaire sauzen onder de nieuwe merknaam C’est Ça. “Met C’est Ça warme culinaire sauzen spelen we niet alleen in op de sterk toenemende behoefte aan gemaksoplossingen in de professionele keuken, maar ook op actuele duurzaamheidstrends”, zegt Ellen van Geenen van Remia. “In de horeca is de werk- en tijdsdruk door het personeelstekort hoog plus steeds meer consumenten hebben specifieke eetwensen. C’est Ça zorgt ervoor dat de keukenbrigade tijd kan besparen en dus minder stress heeft. De sauzen zijn allergenenvrij en bieden chefs dus de mogelijkheid op de wensen van hun gasten in te spelen.” Voor de sauzen van C’est Ça wordt als basis uitsluitend plantaardige olie gebruikt in plaats van room. Hierdoor zijn de sauzen volledig lactosevrij. In tegenstelling tot de meeste andere sauzen is C’est Ça gepasteuriseerd en niet gesteriliseerd waardoor ze een verse smaakbeleving hebben. C’est Ça is te gebruiken in pan, oven en au bain-marie en is er in de varianten Witte Basissaus, Bruine Basissaus, Champignonsaus en Pepersaus. C’est Ça zelf uitproberen? Vraag dan hier een gratis proefpakket aan! Meer info: (030) 229 78 98 www.cestcasauzen.nl Actie - Remia is beroemd om z’n koude sauzen, maar nu lanceert de sauzenspecialist warme culinaire sauzen onder de nieuwe merknaam C’est Ça. “Met C’est Ça warme culinaire sauzen spelen we niet alleen in op de sterk toenemende behoefte aan gemaksoplossingen in de professionele keuken, maar ook op actuele duurzaamheidstrends”, zegt Ellen van Geenen van Remia. “In de horeca is de werk- en tijdsdruk door het personeelstekort hoog plus steeds meer consumenten hebben specifieke eetwensen. C’est Ça zorgt ervoor dat de keukenbrigade tijd kan besparen en dus minder stress heeft. De sauzen zijn allergenenvrij en bieden chefs dus de mogelijkheid op de wensen van hun gasten in te spelen.” Voor de sauzen van C’est Ça wordt als basis uitsluitend plantaardige olie gebruikt in plaats van room. Hierdoor zijn de sauzen volledig lactosevrij. In tegenstelling tot de meeste andere sauzen is C’est Ça gepasteuriseerd en niet gesteriliseerd waardoor ze een verse smaakbeleving hebben. C’est Ça is te gebruiken in pan, oven en au bain-marie en is er in de varianten Witte Basissaus, Bruine Basissaus, Champignonsaus en Pepersaus. C’est Ça zelf uitproberen? Vraag dan hier een gratis proefpakket aan! Meer info: (030) 229 78 98 www.cestcasauzen.nl
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtRemia opent ‘pop-up museum’ op Horecava
Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.
Lees berichtRedefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show
Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.
Lees berichtHieperdepiepers vervangt Lay’s Patatje Mayo en Frietje Satésaus
Introductie – Het was een consumentenactie gestoeld op een langdurige discussie of de langwerpig gesneden en gefrituurde aardappel nu patat heet of friet. Met de eerder dit jaar geïntroduceerde chipssmaken Patatje Mayo en Frietje Satésaus van producent PepsiCo wakkerde Lay’s de discussie hierover bij consumenten verder aan om consumenten op te roepen het debat te beslechten met het...
Lees berichtHorecasector is blij met ontmoetingsplek Gastvrij Rotterdam
Beurzen – Het is tijdens Gastvrij Rotterdam weer voor het eerst dat de horecasector de gelegenheid heeft om elkaar te ontmoeten en de innovaties te bekijken en te proeven van de afgelopen maanden. De aanwezige deelnemers en bezoekers zijn blij met de ontmoetingsplek.
Lees bericht