Hutten winnaar in 'categorie catering' in MT500


Overall staat Hutten op plek 11 in de MT500

Verkiezing - In de categorie Catering, schoonmaak, beveiliging en diverse zakelijke dienstverlening van de MT500 staat Hutten dit jaar op de eerste plek. Overall is het horeca- en cateringbedrijf terug te vinden op de elfde plaats. ‘Een fantastisch bericht voor onze organisatie en de branche’, aldus algemeen directeur Drees Peter van den Bosch van Hutten.

De MT500 is hét reputatieonderzoek voor Nederlandse bedrijven op basis van de mening van managers, beslissers en leidinggevenden. Van den Bosch van Hutten: ‘Naast klantgerichtheid, productleiderschap en kwaliteit van de uitvoering wegen goed werkgeverschap en duurzaam ondernemen even zwaar in het onderzoek. Precies de elementen waarmee wij impact willen maken en beweging willen brengen in de markt.’ Met de waardering is hij daarom zeer tevreden.

Vijf aspecten

Kenmerkend voor de aanpak van de MT500 is de peer-to-peer-beoordeling: respondenten vellen een oordeel over bedrijven die in hun eigen branche actief zijn. Het onderzoek werd dit jaar voor de 22e keer uitgevoerd. In totaal werkten dit jaar 4.428 respondenten mee. In de categorie Catering, schoonmaak, beveiliging en diverse zakelijke dienstverlening beoordeelden 405 respondenten 13 organisaties. Hen werd gevraagd om hun top 3 van meest bewonderde bedrijven aan te wijzen. Deze top 3 beoordeelden zij vervolgens op vijf aspecten: klantgerichtheid, productleiderschap, excellente uitvoering, goed werkgeverschap en duurzaam ondernemen. Van den Bosch: “We komen bij alle vijf de aspecten als beste uit de bus. Ik ben dan ook trots op onze samenwerkers die ook in de coronaperiode naar de beste beleving voor onze gasten en het beste resultaat voor onze opdrachtgevers hebben gestreefd.’

Bron: Hutten/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht

Leo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health

Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.  

Lees bericht


FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid