SPAR komt met nieuwe merkcampagne ‘effe sparren’
.png)
Formulenieuws - SPAR lanceert vanaf deze week de nieuwe merkcampagne ‘effe sparren’. SPAR speelt hierbij in op de ‘effe maatschappij’. Dit door telkens als het effe nodig is, een makkelijke boodschap te bieden: effe sparren.
SPAR wil op die manier duidelijk maken waar SPAR voor staat: dé winkel voor dagelijks gemak, waar de consument op elk moment van de dag vindt wat hij nodig heeft. “Voor heel SPAR moeten we werken aan een hogere naamsbekendheid en het laden van onze propositie. Het is lang stil geweest vanuit SPAR,” aldus Marco Maatman, interim marketingmanager bij SPAR. “De merkboodschap die we gaan afgeven is volledig geënt op onze strategie van King of Convenience. Hiermee is deze campagne relevant voor het gehele merk en dus alle formats en winkels van SPAR.”
Effe dit, effe dat
De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met bureau JUMP! Retail. Ernst-Jan Smids van JUMP! Retail: “Er spelen grote issues in de samenleving, en intussen dendert het leven door. We jongleren met agenda’s, sporten onder werktijd, werken in reistijd en zoomen tijdens de lunch. Eerst effe lunchen, dan effe een online meeting en daarna effe snel de kids oppikken bij de opvang. Effe dit en effe dat. We leven in de effe maatschappij. SPAR kan als geen ander inspelen op al die effe momenten. Dat kunnen specifieke dagen zijn, momenten op een dag of actualiteiten. Zo maakt SPAR jouw dag. De effe maatschappij is er altijd, iedere dag.”
Bron: SPAR/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Thuisbezorgd en flitsbezorger Flink gaan samenwerken
Samenwerking - Thuisbezorgd breidt haar aanbod in boodschappen bezorgen verder uit met online bezorgdienst Flink. Vanaf nu kunnen Nederlandse consumenten verse producten en dagelijkse boodschappen van Flink bestellen via Thuisbezorgd.
Lees berichtIn 2024 breidt SPAR Foodclub uit naar circa 220 winkels
Formulenieuws - Nog voor de zomer van 2024 krijgen bijna 220 SPAR-winkels elementen van ‘SPAR Foodclub’. Dat heeft algemeen directeur John van der Ent van SPAR Nederland gezegd tijdens het Nationaal Food Congres waarover FoodPersonality bericht.
Lees berichtSPAR beste in ‘On the Move’ in Gfk-formulerapport
Verkiezing - SPAR wordt het best gewaardeerd door consumenten binnen het On the Move-segment blijkt uit het CPS GfK Formulerapport 2023. SPAR blinkt volgens de waardering van consumenten uit in de pijlers genieten en gezond.
Lees berichtPim Meijer nieuwe voorzitter van SPAR Detaillisten coöperatie
Benoeming – Pim Meijer (37) is door het bestuur van de SPAR Detaillisten Coöperatie van SPAR Nederland benoemd als voorzitter. Meijer zal voorzitter Albert Jan Kleis opvolgen als voorzitter van de SPAR Detaillisten Coöperatie, die na afloop van zijn termijn vertrekt.
Lees berichtInkoopclub Primera, SPAR en FOOX heet Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI)
Inkoop - Begin april dit jaar maakten Primera, SPAR en FOOX bekend dat zij een gezamenlijk inkoopclub gingen optuigen. Inmiddels is door de partijen de Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI) opgericht. Een inkoopverband dat rechtsreeks afspraken maakt met leveranciers van tabaksproducten. De coöperatie staat inmiddels ook organisatorisch, heeft een bestuur en een inkoopcommissie die bestaat uit medewerkers van de...
Lees berichtLevensmiddelenbeurs Anuga 2023 overtreft alle verwachtingen
Vakbeurzen - Met 140.000 vakbezoekers uit 200 landen en zo’n 7.900 exposanten uit 118 landen heeft de Anuga 2023 zich overtroffen. Het aandeel buitenlandse exposanten bedroeg 94 procent en met 80 procent was er een recordaandeel buitenlandse bezoekers.
Lees bericht