The Category & Trade Company stapt met M4R in foodservice


V.l.n.r: Derk Remmelink, Minouk Damen, Evelyn van Leur, Jeroen van de Poll, Janka Dekker en Francesco Gribling heffen het glas op een nieuwe start. (locatie: Anne’s bar, Amersfoort)

Overname - Op dinsdag 4 oktober tekenden de partners van The Category & Trade Company (CTC) en eigenaren Janka Dekker en Minouk Damen van Marketing4Results het contract voor overname. Hiermee breidt The Category & Trade Company haar activiteiten uit naar foodservice.

Marketing4Results (M4R) heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het creëren van de next step op het gebied van category management en trade marketing voor fabrikanten, grossiers en formules in de foodservice branche. Activiteiten waarmee ook CTC zich bezighoudt alleen dan binnen andere sectoren, waaronder Food Retail.  De synergie van de activiteiten van beide partijen is zodoende groot. Beide partijen voeren categorievisies – en plannen, shopperinzichten en buyer persona’s uit in branches die steeds meer in elkaar overlopen.

Groeiplannen

Met de overname is ook Francesco Gribling gestart als associate partner foodservice bij CTC. Met de kennis en ervaring van Francesco, op het gebied van foodservice, heeft CTC een propositie ontwikkeld waarmee zij hun klanten kunnen ondersteunen bij hun groeiplannen op foodservice gebied in de foodservices branche maar ook food, wonen of DHZ, overal waar foodservice relevant is.

Tevreden

Foodservice en food retail lopen steeds meer in elkaar over. CTC gelooft in de omnichannel customer journey die ervoor gaat zorgen dat de shoppers en de gasten tevreden zijn in de winkel, onderweg, in het restaurant, op het werk, online, kortom overal waar zij zijn.

De afgelopen maanden is er al nauw samengewerkt tussen de oprichters Janka Dekker en  Minouk Damen van M4R en Tijn Bresser& Francesco Gribling van CTC om de kennis en ervaring op het gebied van foodservice over te dragen.

Bron: CTC/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Otto Uijttewaal neemt Focusplaza over

Overname - Focusplaza gaat door op de ingeslagen weg. Het bedrijf is per 15 augustus overgenomen door Otto Uijttewaal. Hiermee blijft het gedachtegoed van de onlangs overleden grondlegger Gerrit Grievink gewaarborgd. Eerder dit jaar nam Focusplaza de foodserviceactiviteiten van Marketing4Results over.

Lees bericht




Jubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies

Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.

Lees bericht


Vertrouwen in overheid bij restaurants daalt verder

Onderzoek -  Het vertrouwen in de overheid is eind vorig jaar gedaald van 77% in maart naar 53% in november. Dat blijkt uit periodiek onderzoek via de Foodservice Denktank van Marketing4Results in samenwerking met Sligro. In dezelfde periode nam ook het verwachte omzetverlies van de restaurants verder toe, als gevolg van de coronamaatregelen.

Lees bericht

‘De helft van restaurants houdt sowieso deuren gesloten met kerst’

Onderzoek - 40% van de restaurants is volledig gesloten met kerst en biedt ook geen afhalen of bezorging aan. Als het kabinet zou besluiten dat restaurants de deuren zouden mogen openen voor gasten in de zaak (bijvoorbeeld maximaal 30 gasten), dan zou meer dan de helft geen gasten toelaten (een deel hiervan is wel open voor afhalen of bezorging). Deze conclusies komen...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid