Thuisbezorgd.nl van start met vernieuwde marketplace


Op de Horecava in januari dit jaar werden de verdere plannen al aangekondigd.

Platform – Thuisbezorgd.nl is live gegaan met het een marketplace voor partner restaurants. Horecaondernemers kunnen op de site allerhande artikelen bestellen van kleding tot transportmiddelen en verpakkingsmaterialen tot foodproducten en dranken.

Met deze marketplace zet Thuisbezorgd.nl een belangrijke stap in de service die men zonder winstoogmerk biedt aan partners restaurants. Met deze service kunnen restaurants alles op één plek bestellen, koopt men direct bij de leverancier in en krijgt men gratis geleverd zonder een minimale orderwaarde. De afgelopen tijd heeft Thuisbezorgd.nl gewerkt aan het verder uitbouwen van deze dienstverlening. Inmiddels hebben zich steeds meer leveranciers aangesloten op het platform en kunnen ondernemers niet alleen kleding en transportmiddelen voor een eigen bezorgservice bestellen, maar is het assortiment op food, verpakkingen en keukenapparatuur uitgebreid. Nu de site een nieuw uiterlijk heeft gekregen is er een verdere stap in de professionalisering van de marketplace gezet. Thuisbezorgd.nl richt zich de komende maanden op het uitbreiden van assortiment, snellere levering en meer gemak voor de ondernemers. In de toekomst wil Thuisbezorgd.nl het inkoopproces voor ondernemers met behulp van voorspellend datagebruik volledig automatiseren, zodat de ondernemers zich kunnen richten op het bereiden van maaltijden.

Moederbedrijf Just Eat Takeaway.com is met de nieuwe Marketplace niet alleen in Nederland live gegaan, maar ook in o.a. Duitsland, Oostenrijk, België en Polen. Het doel is om de marketplace in zoveel mogelijk andere landen te lanceren.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht


Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants

Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.

Lees bericht

Minder bestellingen, maar beter resultaat bij Just Eat Takeaway

Bezorgdienst - Minder bestellingen, maar toch een beter resultaat. Dat is de kern van de jaarcijfers van moederbedrijf Just Eat Takeaway van het Nederlandse Thuisbezorgd. Het betere resultaat werd vooral geboekt omdat ondernemers meer betaalden aan de maaltijdenbezorgdienst. Het bedrijf wist te melden dat het operationeel resultaat in 2023 naar 324 miljoen euro steeg.

Lees bericht

Thuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA

Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.

Lees bericht



Bij 6.087 horecabedrijven NOW-regeling nog niet definitief

Coronasteun – Nog 6.087 horecawerkgevers moeten nog een definitieve berekening aanvragen van de laatste twee NOW-perioden (NOW 5 en 6). Die werkgevers hebben nog iets meer dan een week, tot en met vrijdag 2 juni, om daarvoor de definitieve berekening aan te vragen. Dat laat het UWV weten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid